مرگ مراکز خرید: چگونه رخ داد؟ / قسمت جدید “مقابله با” پاسخ می‌دهد

«مرگ مراکز خرید» چگونه رخ داد؟/ قسمت جدید «ضد» پاسخ می‌دهد


مجموعه مستند “ضد”، که توسط محسن کریمیان تهیه و کارگردانی شده است، به قسمت دوازدهم خود رسیده است و امشب در ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه دو سیما می رود. قسمت جدید این مجموعه مستند به تاریخچه مراکز خرید پر از تناقض می پردازد و نشان می دهد که در ابتدا این مراکز با اهداف سوسیالیستی تاسیس شده اند، اما در نهایت به ابزاری برای کسب سود و ثروت شدن ثروتمندان تبدیل شده اند. فصل جدید این مجموعه در مورد تسلط زیست مجازی بر زندگی انسان ها و تغییرات بنیادی در خوراک، پوشاک و مسکن را روایت می کند. از این هفته، قسمت جدید مجموعه مستند “ضد” سه شنبه شب ها ساعت ۲۳:۲۰ روی آنتن شبکه دو سیما پخش می شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی پروژه، مجموعه مستند «ضد»، محصول مرکز مستند سوره، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن کریمیان که به قسمت دوازدهم رسیده است، امشب ۳ بهمن حوالی ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

جدیدترین قسمت این مجموعه مستند با عنوان «مرگ مراکز خرید» به تاریخچه شکل‌گیری مراکز خرید که پُر از تناقض است، می‌پردازد؛ مراکزی که در ابتدا با اهداف سوسیالیستی تاسیس اما در نهایت تبدیل به ابزار کسب سود برای ثروتمندان شدند.

مجموعه مستند «ضد» که در ۲ فصل پیشین به سراغ نقد جدی مظاهر مدرنیته رفته بود، در فصل سوم از تسلط زیست مجازی بر زندگی انسان‌ها می‌گوید و روایت خیالی تغییرات بنیادی ما در خوراک، پوشاک و مسکن را روایت می‌کند.

فصل جدید مجموعه مستند «ضد» که پیش از این دوشنبه‌ها پخش می‌شد؛ از این هفته سه‌شنبه شب‌ها ساعت ۲۳:۲۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.


مستند “ضد”، مجموعه‌ای درباره تاریخچه مراکز خرید است که در ابتدا با هدف‌های سوسیالیستی تأسیس شده و در نهایت به ابزاری برای کسب سود شدند. مستند در فصل جدید خود به تسلط زیست مجازی بر زندگی انسان‌ها و تغییرات بنیادی در خوراک، پوشاک و مسکن می‌پردازد. این فصل از این هفته به صورت سه‌شنبه شب‌ها ساعت ۲۳:۲۰ روی آنتن شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *