محدودیت‌های محور هراز: ممنوعیت تردد وسایل نقلیه پرحجم از بزرگراه چالوس

محدودیت‌های محور هراز/ ممنوعیت تردد وسایل نقلیه پرحجم از چالوس


با توجه به اعلام دیجیاتور، در طول روزهای چهارشنبه تا شنبه مدت 18 ساعت، تردد موتورسیکلت در مسیرهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران-سمنان-مشهد ممنوع است. اما موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی می‌توانند برای انجام مأموریت‌های ضروری در این مسیرها حرکت کنند. همچنین، انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن تردد در محورهای مذکور نیز تردد نخواهند داشت و ممکن است در صورت اطلاع رسانی توسط مأموران پلیس راه، تردد از برخی نقاط محدود شود. تردد حاملان مواد سوختی از محور هراز نیز در برخی ساعات تردد ممنوع است، به جز برای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی. در صورت سنگین بودن بار ترافیکی، محور هراز نیز قطعی یک‌طرفه خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ روز شنبه – ۱۶ دی – از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان تردد منعی ندارد.

تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن تردد در این محور ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه – ۱۳ دی – از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن تردد در محور چالوس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه – ۱۵ دی – از آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

محدودیت‌های تردد حاملان مواد سوختی از محور هراز

از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه – ۱۳ دی – از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از محور هراز ممنوع است. البته از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه – ۱۵ دی – در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب، محور هراز به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد شد.


تردد موتورسیکلت‌ها در محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ روز شنبه ممنوع است. تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان تردد ممنوع نیست. تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن تردد در محورهای کرج – تهران و هراز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و محور چالوس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه ممنوع است. در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود. تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدنی از محور هراز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوع است. در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب، محور هراز به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *