“اثر سینمایی «فسیل» در بستر اینترنتی منتشر شد”

«فسیل» به اکران آنلاین رسید


اثر سینمایی کمدی-درام “فسیل” به کارگردانی کریم امینی، که از 10 اسفند اکران آنلاین می‌شود، روایت خیالی سه دوست را روایت می‌کند که پیش از تحول سیاسی ایران، عضو یک گروه هنر صوتی بوده و برای کسب شهرت تلاش می‌کنند. بازیگران این اثر سینمایی شامل بهرام افشاری، هادی کاظمی، ایمان صفا و دیگر هنرمندان مطرح بوده و پس از اکران در سال 1401، با فروش بیش از 322 میلیارد تومان، به عنوان پرفروش‌ترین اثر سینمایی سینمای ایران شناخته شده است. این اثر سینمایی همچنین با جذب بیش از 7.4 میلیون و 444 هزار مخاطب، پربیننده‌ترین اثر سینمایی مطالعات تاریخی سینمای ایران در سال اول اکران محسوب می‌شود.

به گزارش دیجیاتور، اثر سینمایی کمدی-درام «فسیل» به کارگردانی کریم امینی، نویسندگی حمزه صالحی و تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان، از 10 اسفند اکران آنلاین می‌شود.

این اثر سینمایی، روایت خیالی سه دوست را روایت می‌کند که پیش از تحول سیاسی ایران، عضو یک گروه هنر صوتی‌ هستند و برای کسب شهرت تلاش می‌کنند.

بهرام افشاری، هادی کاظمی، ایمان صفا، الناز حبیبی، الهه حصاری، بابک کریمی، سید جواد هاشمی و غلامرضا نیکخواه بازیگران این اثر سینمایی سینمایی‌ هستند.

«فسیل» از اسفند ۱۴۰۱ در سینماها اکران شد و با فروش بیش از ۳۲۲ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین اثر سینمایی سینمای ایران لقب گرفت.

همچنین این کمدی، با جذب بیش از ۷ میلیون و ۴۴۴ هزار مخاطب، پربیننده‌ترین اثر سینمایی مطالعات تاریخی سینمای ایران در سال اول اکران است.


اثر سینمایی کمدی-درام «فسیل» از 10 اسفند اکران آنلاین شد و پس از تحول سیاسی ایران، روایت خیالی سه دوست عضو یک گروه هنر صوتی را روایت می‌کند. این اثر سینمایی بازیگرانی مانند بهرام افشاری، هادی کاظمی، ایمان صفا، الناز حبیبی و غلامرضا نیکخواه را به تصویر کشید و با فروش بیش از ۳۲۲ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین اثر سینمایی سینمای ایران شد. این اثر سینمایی با جذب بیش از ۷ میلیون و ۴۴۴ هزار مخاطب، پربیننده‌ترین اثر سینمایی مطالعات تاریخی سینمای ایران در سال اول اکران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *