علی رهبری اجرای برنامه خود را در سنت پترزبورگ ۲ دارد.

علی رهبری در سنت پتربورگ ۲ برنامه اجرا می‌کند


علی رهبری، رهبر هنر صوتی مهمان اپرای مارینسکی در سنت پترزبورگ روسیه، کنسرت اول سال جدید خود را با دو برنامه مختلف در این مجموعه برگزار خواهد کرد. در این کنسرت ها، او به مدت دو هفته رهبری ارکستر سمفونیک اپرای مارینسکی را بر عهده خواهد داشت. در کنسرت اول آثار آنتونین دورژاک به روی صحنه خواهند رفت و در کنسرت دوم، آثاری از شوستاکوویچ، اورتور جشنواره آنتونین دورژاک و چایکفسکی اجرا خواهد شد. وازیلی استپانوف هم به عنوان سولیست در این کنسرت ها حضور خواهد داشت. این همکاری سومین فصل هنری علی رهبری با مجموعه مارینسکی است و مدیرکل هنری این مجموعه نیز در مراسم تلویزیونی با تشکر از زحمات رهبری برای بهبود کیفیت ارکستر، آرزوی بازدید از ایران را بیان کرد.

به گزارش دیجیاتور، علی رهبری رهبر مهمان اپرای مارینسکی در سنت پترزبورگ روسیه، اولین کنسرت سال جدید میلادی خود را با ۲ برنامه مختلف آغاز خواهد کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته این رهبر بین‌المللی ایرانی به مدت ۲ هفته رهبری ارکستر سمفونیک اپرای مارینسکی را در تالار این مجموعه هنری به عهده خواهد داشت.

کنسرت اول در روز چهارشنبه ۲۷ دی با عنوان بهترین آثار آنتونین دورژاک، شامل سمفونی شماره ۸ و شماره ۹ (سمفونی دنیای جدید) اثر این آهنگساز روی صحنه خواهد رفت و دومین کنسرت هم که روز چهار شنبه ۴ بهمن برگزار می‌شود، آثاری از شوستاکوویچ، اورتور جشنواره آنتونین دورژاک، کنسرتو برای ویولنسل و ارکستر و سمفونی شماره ۵ چایکفسکی پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

در این کنسرت وازیلی استپانوف از نوازندگان جوان ویولنسل علی رهبری را به عنوان سولیست (تک نواز) همراهی خواهد گرد.

این سومین فصل هنری همکاری علی رهبری موسیقیدان بین‌المللی ایرانی با مجموعه مارینسکی به عنوان رهبر دایم مهمان است.

والری گرگیف رهبر مشهور جهان و مدیرکل هنری مجموعه تالارهای اپرای مارینسکی که علی رهبری را برای این پست انتخاب کرده است بعد از کنسرت اختتامیه دومین فصل هنری در مراسم رسمی تلویزیونی ضمن قدردانی از زحمات این رهبر ایرانی برای بالابردن کیفیت ارکستر اپرای مارینسکی از او نیز تجلیل به عمل آورد و در این برنامه مایسترو گرگیف «حتما روزی با هم به ایران خواهیم رفت» را مطرح کرد.


علی رهبری، مهمان اپرای مارینسکی در سنت پترزبورگ روسیه، اولین کنسرت سال جدید میلادی خود را با ۲ برنامه مختلف آغاز خواهد کرد. این رهبر بین‌المللی ایرانی به مدت ۲ هفته رهبری ارکستر سمفونیک اپرای مارینسکی را در تالار این مجموعه هنری به عهده خواهد داشت. کنسرت اول در روز ۲۷ دی با عنوان بهترین آثار آنتونین دورژاک شامل سمفونی شماره ۸ و شماره ۹ اثر این آهنگساز روی صحنه خواهد رفت و دومین کنسرت هم در روز ۴ بهمن برگزار می‌شود و آثاری از شوستاکوویچ، اورتور جشنواره آنتونین دورژاک، کنسرتو برای ویولنسل و ارکستر و سمفونی شماره ۵ چایکفسکی نیز به نمایش گذاشته خواهد شد. وازیلی استپانوف نیز در این کنسرت به عنوان سولیست (تک نواز) همراهی خواهد کرد. این همکاری علی رهبری با مجموعه مارینسکی سومین فصل هنری وی است و پس از کنسرت اختتامیه دومین فصل هنری، والری گرگیف رهبر مشهور جهان و مدیرکل هنری مجموعه تالارهای اپرای مارینسکی علی رهبری را برای بالابردن کیفیت ارکستر اپرای مارینسکی قدردانی کرد و از او تجلیل به عمل آورد. در این برنامه، والری گرگیف بیان کرد که «حتما روزی با هم به ایران خواهیم رفت».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *