عدم ارتباط پروازهای حج و عمره با سازمان پرواز کشور

عدم برقراری پروازهای حج عمره به سازمان هواپیمایی کشور مرتبط نیست


به طور خلاصه، سخنگوی پرواز جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که زیرساخت‌های هوایی برای انجام پروازهای حج عمره مفرده وجود دارد و حتی اگر عربستان مجوز صادر کند، پروازها برقرار خواهد شد. همچنین، او اعلام کرد که برای اجرای این پروازها از برنامه‌ریزی برای مسافرت هواپیماهای پهن پیکر هما در مسیرهای منطقه‌ای اجتناب شده و این هواپیماها اختصاص داده شده‌اند. او همچنین اظهار کرد که عدم برقراری پروازهای حج عمره هیچ ارتباطی به سازمان پرواز کشور ندارد و مشکل به سطح دیگر کشور مرتبط است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، حسام قربانعلی سخنگوی پرواز جمهوری اسلامی ایران در خصوص لغو پروازهای حج عمره مفرده در جمع خبرنگاران، گفت: زیرساخت‌های هوایی لازم برای انجام پروازهای حج عمره مفرده وجود دارد و حتی اگر عربستان هم‌اکنون مجوز صادر کند پروازها برقرار خواهد شد. ناوگان پهن پیکر هما آمادگی لازم برای ارائه خدمات به زوار حج عمره را دارد.

سخنگوی ایران‌ایر ادامه داد: البته باید به این نکته نیز توجه داشت که در راستای پروازهای حج عمره، از برنامه‌ریزی برای مسافرت هواپیماهای پهن پیکر هما در مسیرهای منطقه‌ای اجتناب کردیم کردیم و این هواپیماها را به پروازهای حج عمره مفرده اختصاص دادیم.

وی گفت: عدم برقرار پروازهای حج عمره هیچ ارتباطی به سازمان پرواز کشور ندارد و از همان ابتدا فرودگاه‌ها و هواپیماهای کشور آمادگی برقراری این پروازها را داشتند؛ مشکل عدم انجام این پروازها به سطح دیگر کشور مرتبط است.


نتیجهٔ حجمندی این است که حتی اگر عربستان مجوز صادر کند، پروازهای حج عمره مفرده برقرار خواهد شد. ناوگان پهن پیکر هما آمادگی لازم برای ارائه خدمات به زوار حج عمره را دارد. همچنین برنامه‌ریزی برای مسافرت هواپیماهای پهن پیکر هما در مسیرهای منطقه‌ای برای پروازهای حج عمره اختصاص داده شده است. عدم برقراری پروازهای حج عمره هیچ ارتباطی به سازمان پرواز کشور ندارد و مشکل انجام این پروازها به سطح دیگر کشور مرتبط است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *