مشکل تولیدی هوایی کشور، ناشی از محدودیتهای بینالمللی یا نقص در سازماندهی است؟
0 نظر
با توجه به محدودیتهای بینالمللیهای ظالمانه علیه تولیدی هوانوردی ایران پس از تحول سیاسی، رشد این تولیدی با موانعی روبرو شده است. با این حال، ایران به دلیل تنوع منابع آبی و هوایی منحصر به فرد خود، نیازهای گردشگران خارجی را نیز جذب میکند. ایران نیروهای توانمندی در تولیدی هوانوردی دارد که با تکیه بر افراد متخصص و بدون تمایلات سیاسی میتوان به پیشرفت این تولیدی و مقابله با محدودیتهای بینالمللیهای هوایی مبارزه کرد. به عنوان مثال، شرکت پرواز آسمان که خدمت صادقانه به مناطق محروم را تا چهل سال گذشته ارائه کرده است، با انجام تغییرات در کادر مدیریتی خود و استفاده از متخصصان تولیدی توانسته است رشد قابل توجهی داشته باشد. محدودیتهای بینالمللیهای ظالمانه غرب و آمریکا تأثیری در تولیدی هوانوردی داشته اما با انتخاب مسؤولان شایسته و متخصص در این تولیدی و با استفاده از سازماندهی قوی میتوان این تأثیر را کاهش داد.
به گزارش دیجیاتور، تولیدی هوانوردی ایران پساز دوره تحول سیاسی دستخوش محدودیتهای بینالمللیهای ظالمانه علیه کشورمان بوده و بدون شک روند رو به رشد این تولیدی را بسیار با موانعی رو بهرو کرده است اما ایران از گستردگیهای جغرافیایی مانند تنوع منابع آبی و هوایی منحصر به فرد برخوردار است که این موضوع نیازهای پتانسیل گردشگر از خارج ایران را نیز به خود جذب میکند.
البته باید توجه داشت که ایران از نیروهای توانمندی در این تولیدی مهم برخوردار است که با تکیه بر افراد متخصص در این حوزه میتوان این تولیدی را رو به جلو حرکت داد و در برابر محدودیتهای بینالمللیهای هوایی ظالمانه علیه کشورمان مبارزه کنیم. اکنون بدون هیچ نوع گرایش سیاسی میتوان اشاره کرد که یک شرکت یا سازمان تخصصی نمیتوان با رویکرد سیاسی سازماندهی کر؛ زیرا واگذاری سازماندهی شرکتهای پرواز به دست مدیران مربوطه این تولیدی پیشرفت قابل لمسی را برای کشور به همراه خواهد داشت.
به عنوان مثال یکی از شرکتهای پرواز «پرواز آسمان» که بیش از چهل سال خدمت صادقانه بهخصوص به مناطق محروم داشته، اواخر شهریور امسال تغییراتی در کادر مدیریتی خود انجام داد و از مدیران با سابقه و متخصص تولیدی در رأس هرم مدیریتی خود استفاده نمود، قابل تأمل است که تعداد هواپیماهای این شرکت از سه فروند به هشت فروند رسیده که پیش بینی میشود تا عید ۱۴۰۳ به ده فروند خواهد رسید.
چه اتفاقی در این چهار ماه افتاده آیا محدودیتهای بینالمللی کمتر شده!؟
محدودیتهای بینالمللیهای ظالمانه غرب و آمریکا را نمیتوان نادیده گرفت، اما قطعاً با انتخاب مدیران و مسؤولین شایسته در تولیدی هوایی و استفاده از متخصصان هر تولیدی، روند تأثیر گذاری محدودیتهای بینالمللی را با سازماندهیهای قوی کمرنگ کنیم.
بدون شک، تولیدی هوانوردی ایران پس از دوره تحول سیاسی تحت محدودیتهای بینالمللیهای ظالمانه قرار گرفته و با موانعی روبرو شده است. اما ایران با توجه به تنوع جغرافیایی و تنها بودن منابع آبی و هوایی، نیازهای گردشگران خارجی را جذب میکند. همچنین، ایران دارای نیروهای توانمندی در این تولیدی است که با استفاده از تخصص آنها میتواند به پیشرفت روند این تولیدی کمک کند و در برابر محدودیتهای بینالمللیهای هوایی مبارزه کند. به عنوان مثال، شرکت پرواز آسمان با تغییراتی در کادر مدیریتی خود در راس هرم مدیریتی خود از مدیران با سابقه و متخصص استفاده کرده است و تعداد هواپیماهای آن نیز افزایش یافته است. محدودیتهای بینالمللیهای ظالمانه نمیتوانند با استفاده از سازماندهی قوی کمرنگ و انتخاب مسئولین شایسته در تولیدی هوایی تأثیر گذاری خود را داشته باشند.