شرکت‌های فناوری باید به محدودیت‌های بین‌المللی‌های آمریکا علیه ایران و روسیه رعایت کنند.

شرکتهای فناوری باید به تحریمهای آمریکا علیه ایران و روسیه پایبند


مارک وارنر، سناتور آمریکایی، معتقد است که وزارت خزانه داری باید بیشتر اقداماتی را انجام دهد تا شرکت های بزرگ فناوری مانند متا پلتفرمز و آلفابت از محدودیت‌های بین‌المللی‌های علیه شرکت های خارجی پیروی کنند. او در نامه ای به وزیر خزانه داری آمریکا، جانت یلن، نوشته است که این وزارتخانه در تضمین پیروی از محدودیت‌های بین‌المللی ها در بازارهای آگهی دیجیتال شکست خورده است. وارنر معتقد است که شرکت های فناوری فعلی، با ارائه سرویس های تبلیغاتی به شرکت های محدودیت‌های بین‌المللی شده، مخابرات عمیقی با دشمنان خارجی ایالات متحده مانند روسیه و ایران دارند. به علاوه، او به مثالی اشاره می کند که نشان می دهد شرکت هایی مانند گوگل و فیسبوک همچنان معرفی محصولات را برای شرکت های محدودیت‌های بین‌المللی شده فراهم می کنند. وارنر بر اهمیت پیروی از محدودیت‌های بین‌المللی ها در رأی‌گیری های امسال در بسیاری از کشورها نیز تأکید می کند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از رویترز، مارک وارنر سناتور آمریکایی معتقد است وزارت خزانه داری باید اقدامات بیشتری انجام دهد تا شرکت های بزرگ فناوری از جمله متا پلتفرمز و آلفابت از محدودیت‌های بین‌المللی علیه شرکت های خارجی پیروی کنند که آگهی های آنها را در بستر نرم‌افزاری هایشان منتشر می کنند.

وارنر که رییس کمیته اطلاعات سنا نیز است، در نامه ای به جانت یلن وزیر خزانه داری آمریکا نوشت، این وزارتخانه در تضمین پیروی از محدودیت‌های بین‌المللی ها در بازارهای آگهی دیجیتال شکست خورده است.

این سناتور در نامه خود نوشته شرکت های بزرگ فناوری مانند آلفابت و متا همچنان محدودیت‌های بین‌المللی های آمریکا را زیرپا می گذارند. به گفته او شرکت های مذکور سرویس های فناوری تبلیغاتی برای شرکت های محدودیت‌های بین‌المللی شده ای فراهم می کنند که مخابرات عمیقی با دشمنان خارجی این کشور از جمله روسیه و ایران دارند.

یکی از مثال هایی که وارنر در نامه خود به آن اشاره کرده، گزارش های رسانه ای و عمومی از اواخر 2023 میلادی است که طبق آنها گوگل معرفی محصولات برای شرکت های محدودیت‌های بین‌المللی شده ایرانی و روسی و بخش آگهی فیس بوک خدمات برای یک تاجر حامی روسیه فراهم کرده اند.

وارنر اشاره کرده در بسیاری از کشورها از جمله آمریکا، امسال رأی‌گیری برگزار می شود و همین امر ضرورت پیروی از محدودیت‌های بین‌المللی ها را برای وزارت خزانه داری آمریکا پررنگ تر می کند.


مارک وارنر سناتور آمریکایی اعتقاد دارد وزارت خزانه داری باید اقدامات بیشتری انجام دهد تا شرکت های بزرگ فناوری متا پلتفرمز و آلفابت از محدودیت‌های بین‌المللی علیه شرکت های خارجی پیروی کنند که آگهی های آنها را در بستر نرم‌افزاری هایشان منتشر می کنند. وارنر در نامه ای به جانت یلن وزیر خزانه داری آمریکا نوشته است که وزارتخانه در تضمین پیروی از محدودیت‌های بین‌المللی ها در بازارهای آگهی دیجیتال شکست خورده است. او اعلام کرده است که شرکت های بزرگ فناوری مانند آلفابت و متا همچنان محدودیت‌های بین‌المللی های آمریکا را زیرپا می گذارند و به شرکت های محدودیت‌های بین‌المللی شده خدمات تبلیغاتی ارائه می دهند که مخابرات عمیقی با دشمنان خارجی آمریکا از جمله روسیه و ایران دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *