شخصیت مستند “نفس” به شبکه دو منتقل می‌شود.

شخصیت مستند «نفس» به شبکه دو می‌رود


مستند “نفس” به کارگردانی علیرضا باغشنی درباره یک مادر ماما به نام سیمین رودی است که در مورد نجات جان نوزادان در آستانه سقط جنین می‌اندیشد. این مستند در جشنواره هفدهم سینماحقیقت به نمایش درآمده و در آیین اختتامیه جایزه “ایران جوان” به کارگردان اثر سینمایی اهدا شده است. همچنین، کارگردان و یکی از مادران این مستند در برنامه “از مامان بگو” حضور دارند که به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر پخش می‌شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، مستند «نفس» به کارگردانی علیرضا باغشنی درباره بانویی است که به نجات جان نوزادان در آستانه سقط جنین می‌اندیشد. خانم سیمین رودی ماما است و در مستند «نفس» به زندگی او و فعالیت‌های اجتماعی‌اش اشاره شده است.

کارگردان «نفس» و یکی از مادران این مستند هم در ویژه‌برنامه «از مامان بگو» به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر حضور دارند. این برنامه زنده ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

«نفس» در جشنواره هفدهم «سینماحقیقت» روی پرده رفت، در آیین اختتامیه جایزه «ایران جوان» این دوره به کارگردان اثر سینمایی و شخصیت مستند «نفس» اهدا شد. «نفس» ساخت و ساز مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است.


مستند “نفس” توسط علیرضا باغشنی ساخته شده و در جشنواره هفدهم “سینماحقیقت” به نمایش درآمده است. این مستند در مورد خانم سیمین رودی ماما است که در آستانه سقط جنین، به نجات جان نوزادان فکر می‌کند. مستند به زندگی و فعالیت‌های اجتماعی او اشاره دارد. مستند “نفس” ساخت و ساز مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است. در جایزه “ایران جوان” این دوره، به کارگردان و شخصیت مستند “نفس” اهدا شد. همچنین کارگردان و یکی از مادران این مستند در ویژه‌برنامه “از مامان بگو” حضور دارند که در روز مادر و فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه (س) پخش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *