تحقق رکورد ثبت شده در بخش بین المللی جشنواره اثر سینمایی فجر با وجود محدودیت‌های بین‌المللی

رکودشکنی آثار ثبت شده بخش بین الملل «فیلم‌ فجر» با وجود تحریم‌ها


رئیس سازمان سینمایی، محمدخزاعی، در همایش سراسری مدیران وزارت میراث و ارشاد اسلامی اعلام کرد که در جشنواره اثر سینمایی فجر امسال رکورد حوزه بین‌المللی شکسته شده است. در بخش بین‌المللی ۶۲۱ اثر ثبت شده است، به جرات می‌توان گفت که این رقم ثبت شده یک پیشرفت قابل توجه است. وی همچنین به افتتاح بیش از ۲۰۰ سالن هنر هفتم در تمام استان‌ها پرداخت و تا پایان حکومت به ۱۰۰۰ سالن هنر هفتم استانی می‌رسیم. او اعلام کرد که جشنواره فجر امسال یکی از باشکوه‌ترین جشنواره‌های سال‌های اخیر خواهد بود و وضعیت سینماها مالی خوب است و مشکلات مالی سینماداران نیز حل شده است. همچنین در این دوره از جشنواره، ۱۶ اثر ارسال شده است و ۳۴ اثر سینمایی در استان‌ها فیلمبرداری شده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی وزارت میراث و ارشاد اسلامی، محمدخزاعی رئیس سازمان سینمایی در ششمین همایش سراسری مدیران وزارت میراث و ارشاد اسلامی با اشاره به ثبت ۶۲۱ اثر در بخش بین‌الملل اثر سینمایی فجر گفت: امسال رکورد حوزه بین المللی در جشنواره اثر سینمایی فجر شکسته شد.

وی افزود: هیأت انتخاب جشنواره آغاز به کار کرده و بالغ بر ۱۱۵ اثر ثبت شده است، در حوزه بین الملل بر خلاف محدودیت‌های بین‌المللی‌های صورت گرفته ۶۲۱ اثر در این بخش به ثبت رسیده است و با توجه به این آمار رکورد حوزه بین‌المللی در جشنواره اثر سینمایی فجر شکسته شد.

رئیس سازمان سینمایی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) اظهار کرد: در همه استان‌ها حضور داشتیم و وضعیت زیرساخت استان‌ها را بررسی کردیم، بیش از ۲۰۰ سالن هنر هفتم افتتاح شده است که تا پایان حکومت به ۱۰۰۰ سالن می‌رسد.

وی ادامه داد: در سازمان سینمایی ۵ رویداد پیش رو داریم که ۳ رویداد در استان‌ها برگزار خواهد شد و جشنواره فجر امسال یکی از باشکوه‌ترین جشنواره‌ها در سال‌های اخیر خواهد بود. وضعیت سینماها در حوزه دانش مالی بسیار خوب است، تمام مشکلات مالی سینماداران حل شده و به سود رسیده اند.

خزاعی عنوان کرد: ۱۶ اثر از استان‌ها ارسال شده است، ۳۴ اثر سینمایی در استان‌ها فیلمبرداری شده است و ۱۰ تهیه کننده و ۹ کارگردان جدید با جبهه فکری انقلابی در جشنواره اثر سینمایی فجر حضور خواهند داشت.
همچنین رویش‌های خوبی در حوزه بانوان داشتیم و ۸ کارگردان خانم در این دوره حضور دارند.


امسال در همایش سراسری مدیران وزارت میراث و ارشاد اسلامی، رکورد حوزه بین‌المللی در جشنواره اثر سینمایی فجر شکسته شده است. تعداد ۶۲۱ اثر در بخش بین‌الملل اثر سینمایی فجر به ثبت رسیده است، علاوه بر محدودیت‌های بین‌المللی‌هایی که در این بین وجود داشته است. امسال جشنواره اثر سینمایی فجر دارای ۳ رویداد در استان‌ها است که ۸ کارگردان خانم نیز در این دوره حضور دارند. وضعیت سینماها به لحاظ مالی بسیار خوب است و تمام مشکلات مالی سینماداران حل شده است و به سود رسیده‌اند. تعداد بیش از ۲۰۰ سالن هنر هفتم افتتاح شده است و تا پایان حکومت به ۱۰۰۰ سالن می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *