تجمع فناوری دریایی برگزار می‌شود

رویداد تبادل فناوری در حوزه صنایع دریایی برگزار می‌شود


در مطالعات تاریخی ۱۴ اسفند ۱۴۰۲، رویداد تبادل فناوری در حوزه صنایع دریایی در صندوق پیشرفت و شکوفایی برگزار می‌شود. این رویداد شامل نمایشگاه توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، معرفی حمایت‌های صندوق پیشرفت و شکوفایی، به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضا، تعامل شرکت‌‎های متقاضی با شرکت‌های دانش‌بنیان و امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها می‌باشد. شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با سامانه غزال و شماره‌های تماس مربوطه تماس بگیرند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ‌صندوق پیشرفت و شکوفایی، رویداد تبادل فناوری در حوزه صنایع دریایی روز دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ در محل صندوق پیشرفت و شکوفایی برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، معرفی حمایت‌های صندوق پیشرفت و شکوفایی از به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضا، تشریح نحوه تعامل شرکت‌‎های متقاضی با شرکت‌های دانش‌بنیان، رونمایی از قراردادها و تفاهم‌نامه‌های حاصل از گفتگوهای دیپلماتیک B۲B، محورهای این رویداد را تشکیل می‌دهند.

شرکت‌های دانش‌بنیان برای ثبت‌نام در این فراخوان می‌توانند به سامانه غزال به نشانی ghazal.inif.ir مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۲۱-۶۶۵۳۹۷۳۴ و ۰۹۳۶۰۱۳۵۷۰۷ تماس بگیرند.


شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در این رویداد شرکت کنند و با شرکت‌های متقاضی به هم رسانی و تعامل داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *