معرفی تصویر نخستین برق‌نورد هومن در “آپاراتچی”

رونمایی از نخستین عکس هومن برق‌نورد در «آپاراتچی»


در اثر سینمایی سینمایی “آپاراتچی” که توسط علی طاهر فر کارگردانی می‌شود، نخستین عکس از نقش آفرینی هومن برق‌نورد در این اثر سینمایی منتشر شده است. همچنین مسعود سخاوت‌دوست، برنده جایزه بهترین هنر صوتی متن در جشنواره اثر سینمایی فجر در دو سال گذشته، هنر صوتی این اثر سینمایی را اجرا می‌کند. این اثر سینمایی توسط سازمان سینمایی سوره، بنیاد سینمایی فارابی و مدرسه سینمایی اندیشه و آثار خلاقانه “ماه” ساخت و ساز شده و بر اساس اثر ادبی “آپاراتچی” ساخته شده است. روایت خیالی اثر سینمایی درباره جلیل، نقاشی است که عاشق سینماست و برای تحقق رویاهایش در اثر سینمایی‌سازی تلاش می‌کند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی پروژه، هم‌زمان با طی آخرین مراحل فنی اثر سینمایی سینمایی «آپاراتچی» به کارگردانی علی طاهر فر و تهیه‌کنندگی سجاد نصراللهی، نخستین عکس از نقش آفرینی هومن برق‌نورد در این اثر سینمایی سینمایی منتشر شد.

همچنین مسعود سخاوت‌دوست که در دو سال گذشته سیمرغ بلورین بهترین هنر صوتی متن را در جشنواره اثر سینمایی فجر از آن خود کرده بود، هنر صوتی این اثر سینمایی سینمایی را می‌نوازد. پیش از این از گریم تورج الوند و فاطمه مسعودی‌فر در این اثر سینمایی سینمایی رونمایی شده بود.

اثر سینمایی سینمایی «آپاراتچی» که برای حضور در چهل و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر آماده می‌شود؛ با اقتباس از اثر ادبی «آپاراتچی» ساخته شده و محصول مشترک سازمان سینمایی سوره، بنیاد سینمایی فارابی و مدرسه سینمایی اندیشه و آثار خلاقانه «ماه» است.

«آپاراتچی»که در ژانر کمدی ساخته شده؛ روایت خیالی جلیل، نقاشِ ساختمان عاشق سینماست که دستی در اثر سینمایی‌سازی هم دارد و می‌خواهد از هر طریقی که شده نخستین اثر سینمایی سینمایی خود را ساخته و به بزرگ‌ترین رویایش که دریافت سیمرغ جشنواره اثر سینمایی فجر است، دست پیدا کند.

عکس خبر از پویا شاه‌جهانی است.


نتیجه گیری:
– نخستین عکس از نقش آفرینی هومن برق‌نورد در اثر سینمایی سینمایی “آپاراتچی” منتشر شد.
– مسعود سخاوت‌دوست هنر صوتی متن اثر سینمایی سینمایی را اجرا می‌کند.
– گریم تورج الوند و فاطمه مسعودی‌فر نیز در این اثر سینمایی رونمایی شده‌اند.
– اثر سینمایی سینمایی “آپاراتچی” اقتباسی از کتابی به همین نام است.
– روایت خیالی اثر سینمایی درباره جلیل، نقاشی است که عاشق هنر هفتم است و می‌خواهد اولین اثر سینمایی سینمایی خود را بسازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *