نمایش «دنیای وارونه» در افتتاحیه عمار و پخش اثر سینمایی «بی‌وتن‌ها»

رونمایی از «دنیای وارونه» در افتتاحیه عمار/ اکران «بی‌وتن‌ها»


در آیین افتتاحیه چهاردهمین جشنواره مردمی اثر سینمایی عمار، ترانه جدیدی با نام “دنیای وارونه” با صدای مجتبی الله‌وری رونمایی می‌شود. این ترانه با محوریت تناقض رفتاری روشنفکران و استانداردهای دوگانه مدعیان حقوق بشر و بی‌توجهی به مردم مظلوم فلسطین و ایران ساخته شده است. تهیه‌کنندگی این اثر به عهده دفتر مطالعات جبهه فرهنگی تحول سیاسی است. جشنواره همچنین از عموم مردم و اصحاب رسانه دعوت می‌کند تا این ترانه جدید را گوش کنند. همچنین در روز جمعه ۲۲ دی مستند “بی‌وتن‌ها” به همراه نشست خبری با حضور کارگردان مستند و مجید نوری و مستند “رقصنده با گرگ” با حضور کارگردان علی عارضی و نعمت‌الله سعیدی برگزار خواهند شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از «عمارفیلم»، در آیین افتتاحیه چهاردهمین جشنواره مردمی اثر سینمایی عمار در روز پنجشنبه ۲۱ دی‌، یک بخش به رونمایی از ترانه جدید «دنیای وارونه» با صدای مجتبی الله‌وری اختصاص دارد که به صورت زنده در هنر هفتم فلسطین تهران اجرا می‌شود.

«دنیای وارونه» با محوریت موضوع چهاردهمین جشنواره مردمی اثر سینمایی عمار در واکنش به تناقض رفتاری روشنفکران و استانداردهای دوگانه مدعیان حقوق بشر و بی‌توجهی به مردم مظلوم فلسطین و ایران، است.

این اثر به تهیه‌کنندگی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی تحول سیاسی با شعری از قاسم صرافان تهیه‌شده است.

جشنواره مردمی اثر سینمایی عمار از عموم مردم و اصحاب رسانه مشتاقانه دعوت می‌کند که این قطعه جدید را گوش کنند.

اکران «بی‌وتن‌ها» و «رقصنده با گرگ» در ۲۲ دی

روز جمعه ۲۲ دی از ساعت ۱۵:۱۵ تا ۱۷:۱۵ اکران و نشست خبری مستند «بی‌وتن‌ها» با حضور کارگردان مستند حسین شمقدری و مجید نوری (پسر حمید نوری) در هنر هفتم فلسطین برگزار می‌شود.

همچنین از ساعت ۱۸ تا ۲۰ نیز اکران و نشست خبری مستند «رقصنده با گرگ» با حضور کارگردان علی عارضی و نعمت‌الله سعیدی به عنوان کارشناس برگزار می‌شود.


بخشی از چهاردهمین جشنواره مردمی اثر سینمایی عمار به رونمایی از ترانه جدید «دنیای وارونه» اختصاص دارد. این ترانه با محوریت موضوع جشنواره، به تناقض رفتاری روشنفکران و استانداردهای دوگانه مدعیان حقوق بشر و بی‌توجهی به مردم مظلوم فلسطین و ایران، است. این اثر توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی تحول سیاسی با شعری از قاسم صرافان تهیه‌شده است. به عموم مردم و اصحاب رسانه‌ها، دعوت شده تا این ترانه را گوش کنند. همچنین، در روز جمعه ۲۲ دی، اکران و نشست خبری مستند «بی‌وتن‌ها» با حضور کارگردان مستند حسین شمقدری و مجید نوری و همچنین اکران و نشست خبری مستند «رقصنده با گرگ» با حضور کارگردان علی عارضی و نعمت‌الله سعیدی، در هنر هفتم فلسطین برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *