ارتقای ۱۴۰ درصدی خدمات صادراتی به شرکتهای دانش بنیان
0 نظر
طبق گزارش رصدخانه فروش خارجی دانشبنیان، شرکتهای دانشبنیان امسال ۱۴۰ درصد بیشتر از سال گذشته از خدمات توسعه فروش خارجی مرکز تعاملات بینالمللی علم و فناوری معاونت بهره مند شدند. با ارائه خدمات توسعه فروش خارجی به هزار شرکت، میزان فروش خارجی دانشبنیان نیمه اول سال ۱۴۰۲، نسبت به میانگین چهار سال قبل، رشد ۱۳۲ درصدی را نشان میدهد که یک جهش صادراتی محسوب میشود. خدمات توسعه بازار بینالملل شرکتها شامل برگزاری پاویون در نمایشگاههای بینالمللی، اعزام هیاتهای تجاری و فناوری به کشورهای هدف صادراتی، پذیرش هیات تجاری متشکل از تجار و بازرگانان دیگر کشورها، برگزاری بوت کمپهای آموزش فروش خارجی و ارزیابی آمادگی صادراتی است.
به گزارش دیجیاتور به نقل از معاونت علمی، فناوری و دانش مالی دانش بنیان ریاست جمهوری، طبق گزارش رصدخانه فروش خارجی دانشبنیان، شرکتهای دانشبنیان امسال ۱۴۰ درصد بیشتر از سال گذشته از خدمات توسعه فروش خارجی مرکز تعاملات بینالمللی علم و فناوری معاونت بهره مند شدند. این خدمات از طریق کریدور فروش خارجی در اختیار شرکتها قرار میگیرد.
با ارائه خدمات توسعه فروش خارجی به هزار شرکت، میزان فروش خارجی دانشبنیان نیمه اول سال ۱۴۰۲، نسبت به میانگین چهار سال قبل، رشد ۱۳۲ درصدی را نشان میدهد که یک جهش صادراتی محسوب میشود.
خدمات توسعه بازار بینالملل شرکتها شامل برگزاری پاویون در نمایشگاههای بینالمللی، اعزام هیاتهای تجاری و فناوری به کشورهای هدف صادراتی، پذیرش هیات تجاری متشکل از تجار و بازرگانان دیگر کشورها، برگزاری بوت کمپهای آموزش فروش خارجی و ارزیابی آمادگی صادراتی است.
شرکتهای دانشبنیان از خدمات توسعه فروش خارجی در مرکز تعاملات بینالمللی علم و فناوری بهرهبرداری کردهاند. با ارائه این خدمات به هزار شرکت، فروش خارجی دانشبنیان در نیمه اول سال ۱۴۰۲، نسبت به میانگین چهار سال قبل، یک رشد ۱۳۲ درصدی نشان میدهد که جهشی به شمار میآید. خدمات توسعه بازار بینالمللی شرکتها شامل برگزاری پاویون در نمایشگاههای بینالمللی، اعزام هیاتهای تجاری و فناوری به کشورهای هدف صادراتی، پذیرش هیات تجاری متشکل از تجار و بازرگانان دیگر کشورها، برگزاری بوت کمپهای آموزش فروش خارجی و ارزیابی آمادگی صادراتی است.