راه‌یابی “بعد از ظهر طولانی” به جشنواره داکا

راه‌یابی «یک بعد از ظهر طولانی» به جشنواره داکا


اثر سینمایی مستقل سینمایی “یک بعد از ظهر طولانی” به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سهی‌بانو ذوالقدر در دهمین جشنواره اثر سینمایی‌های موبایلی داکا نمایش داده خواهد شد. جشنواره اثر سینمایی‌های موبایلی داکا یک کاوش هنری و کارآفرینی اجتماعی منحصر به فرد است و تمام اثر سینمایی‌ها با تلفن‌های همراه فیلمبرداری می‌شوند. علاوه بر این، هنر صوتی تیتراژ و تیزر این اثر سینمایی نیز منتشر شده است. “یک بعد از ظهر طولانی” قبلاً در جشنواره‌های دیگری نیز نمایش داده شده است و عوامل مختلفی در ساخت این اثر سینمایی همکاری کرده‌اند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی اثر سینمایی، «یک بعد از ظهر طولانی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سهی‌بانو ذوالقدر که به صورت پلان سکانس است و ژانری معمایی دارد، در دهمین جشنواره اثر سینمایی‌های موبایلی داکا نمایش داده می‌شود.

جشنواره اثر سینمایی‌های موبایی داکا ۱۴ و ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۳ و ۴ فوریه ۲۰۲۴ در پایتخت بنگلادش برگزار می‌شود. این جشنواره یک کاوش هنری و کارآفرینی اجتماعی منحصر به فرد است که در آن اثر سینمایی‌ها منحصراً با تلفن‌های همراه فیلمبرداری می‌شوند. DIMFF پلی است که فیلمسازان را با استفاده از فناوری‌های جدید موبایل به دنیای روایت خیالی‌گویی متصل می‌کند.

همزمان با حضور اثر سینمایی سینمایی «یک بعد از طولانی» در جشنواره داکا، هنر صوتی تیتراژ این اثر نیز رونمایی شد. همچنین تیزر این اثر سینمایی نیز که توسط میلاد احمدوند ساخته شده است، منتشر شد.

مرجان متقی، امین مؤذن، احسان موسوی، زهرا بهروزمنش، آزاده کرمی و الیاس قدسی در این اثر سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

این اثر بلند مستقل سینمایی پیشتر در نهمین جشنواره اثر سینمایی آینده کبک کانادا، بیست و یکمین جشنواره ایسکیا، سیزدهمین جشنواره اثر سینمایی One Take Film Festival و نهمین جشنواره SF۳ سیدنی نمایش داده شده است.

دیگر عوامل اثر سینمایی سینمایی «یک بعد از طولانی» عبارتند از: مشاور تهیه‌کننده: روح‌الله برادری، دستیار یک و برنامه‌ریز: ایمان غیرتمند، مجری طرح: طوبافیلم، مدیر ساخت و ساز: امیر اسکندری، مدیر فیلمبرداری: جعفر اصلانی، مشاور فیلمبرداری: تورج اصلانی، نویسنده: سیامک احمدی، طراح صحنه: رضا رزم، طراح لباس: ستاره شمشیربندی، طراح گریم: سولماز صدرالاشرفی، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین صادقی، صدابردار: قادر قادری، ویژوال: سینا قویدل، هنر صوتی متن: سیاوش حیدری، هنر صوتی تیتراژ: علی صدر، تیتراژ: میلاد احمدوند، عکاس: پوریا رفیع‌زاده، مدیر تدارکات: مهدی افروخته، طراحی پوستر: حمید رجایی، پخش‌کننده: سولماز اعتماد.


اثر سینمایی «یک بعد از ظهر طولانی» به کارگردانی سهی‌بانو ذوالقدر در دهمین جشنواره اثر سینمایی‌های موبایلی داکا نمایش داده می‌شود. این جشنواره در پایتخت بنگلادش برگزار می‌شود و اثر سینمایی‌ها با استفاده از تلفن‌های همراه ضبط می‌شوند. اثر سینمایی «یک بعد از طولانی» قبلاً در چند جشنواره دیگر نیز نمایش داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *