لغو نمایش دکور الجزایر به تهران نرسید/ یک اجرای دیگر «صحنه نمایش فجر» لغو شد

دکور نمایش الجزایر به تهران نرسید/ لغو یک اجرای دیگر «تئاتر فجر»

0 نظر


به دلیل مشکلات ترانزیت بار و دکور نمایش، نمایش “ثوره” (تحول اساسی) به کارگردانی عبدالقادر رشید جریو در چهل‌ودومین جشنواره صحنه نمایش فجر حاضر نشد. گروه نمایش از الجزایر برای حضور در این رویداد بین‌المللی درخواست کرده بود و مدت زمان کوتاهی برای هماهنگی‌ها و تدارکات ارائه شد. اما، به دلیل عدم هماهنگی گروه در ارسال بار و آکسسور نمایش، این اثر هنری قادر به حضور در جشنواره نشد. نمایش “ثوره” قرار بود در سالن ناظرزاده کرمانی اجرا شود.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی اداره کل هنرهای نمایشی، نمایش «ثوره» (تحول اساسی) به کارگردانی عبدالقادر رشید جریو به دلیل مشکلات ترانزیت بار و دکور نمایش، به چهل‌ودومین جشنواره صحنه نمایش فجر نرسید.

دبیرخانه چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر ضمن پوزش از مخاطبانی که بلیت این نمایش را تهیه کرده‌اند، توضیح داد: «با توجه به درخواست دیرهنگام گروه نمایش «ثوره» (تحول اساسی) به کارگردانی آقای عبدالقادر رشید جریو از کشور الجزایر برای حضور در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر و درخواست مکرر گروه برای اجرای نمایش در این رویداد بین‌المللی، به‌رغم ارایئه توضیحات لازم جشنواره به گروه مبنی بر کمبود زمان، جشنواره صحنه نمایش فجر تمامی هماهنگی‌های لازم برای حضور این گروه را در بازه زمانی کوتاه انجام داده و روادید ورودی مهمانان این اثر هنری دریافت شد. متاسفانه عدم هماهنگی گروه در ارسال بار و آکسسوار نمایش موجب شد تا این اثر امکان حضور در این رویداد مهم بین المللی را نداشته باشد.»

این نمایش قرار بود روز دوشنبه نهم بهمن و در سالن ناظرزاده کرمانی اجرا شود.


نمایش «ثوره» (تحول اساسی) به دلیل مشکلات ترانزیت بار و دکور نمایش، به چهل‌ودومین جشنواره صحنه نمایش فجر نرسید. دبیرخانه چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی صحنه نمایش فجر پوزش خود را از مخاطبانی که بلیت این نمایش را تهیه کرده‌اند، اعلام کرد. گروه نمایش «ثوره» (تحول اساسی) به کارگردانی عبدالقادر رشید جریو از کشور الجزایر درخواست حضور در این رویداد بین‌المللی را داشتند. جشنواره تمامی هماهنگی‌های لازم برای حضور این گروه را در بازه زمانی کوتاه انجام داده و روادید ورودی مهمانان این اثر هنری دریافت شد. اما عدم هماهنگی گروه در ارسال بار و آکسسوار نمایش موجب شد تا این اثر امکان حضور در این رویداد مهم بین المللی را نداشته باشد. نمایش «ثوره» (تحول اساسی) قرار بود روز دوشنبه نهم بهمن و در سالن ناظرزاده کرمانی اجرا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *