دوستان حاج قاسم، منتظر انتقام سخت دشمنان باشند.

دشمنان منتظر انتقام سخت یاران حاج قاسم باشند

0 نظر


بنیاد فرهنگی هنری رودکی در پیامی که در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان منتشر کرده است، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را سوگوار و داغدار نموده است. این جنایت بار دیگر نشان از کینه دیرین استکبار جهانی در برابر جبهه مقاومت و خشم آنها از سردار دلها دارد. بنیاد فرهنگی هنری رودکی علاوه بر محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان و عرض تسلیت به هموطنان، برای شهدای این واقعه و مجروحان آرزوی علو درجات و شفای عاجل را از خداوند متعال می‌خواهد.

به گزارش دیجیاتور، بنیاد فرهنگی هنری رودکی در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان پیامی منتشر کرد.

در این پیام آمده است: «بسم رب الشهداء و الصدیقین
شهادت جمعی از هم‌وطنان‌مان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، میهن عزیزمان را سوگ‌وار و داغدار نمود. این جنایت بار دیگر نشان از کینه دیرین استکبار جهانی از جبهه مقاومت و خشم آنان از سردار دل‌ها حتی پس از چهار سال از شهادت آن یگانه دردانه دارد. این جنایت نشان داد که دشمنان این سرزمین، حتی از «زائر حاج قاسم» می‌ترسند؛ حال باید منتظر و در هراس از انتقام سخت یاران حاج قاسم باشند. بنیاد فرهنگی هنری رودکی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان و عرض تسلیت به هم‌وطنان‌مان، برای تمام شهدای این ضایعه دردناک علو درجات و برای مجروحان، شفای عاجل را از پروردگار مهربان مسألت می‌نماید.»


محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و سوگ‌واری و داغداری از هموطنان جان باخته در این حادثه، نشان از کینه دیرین استکبار جهانی و خشم آنان از سردار دل‌ها پس از چهار سال از شهادت آن یگانه دارد. این حادثه نشان می‌دهد که دشمنان این سرزمین حتی از “زائر حاج قاسم” نیز می‌ترسند و باید در انتقام سخت یاران حاج قاسم نیز هراسان باشند. بنیاد فرهنگی هنری رودکی در این پیام، هموطنان را تسلیت گفته و برای تمامی شهدا در این حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل را از پروردگار مسألت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *