«در پی یافتن فریده» در حال پخش آنلاین است.

«در جستجوی فریده» اکران آنلاین می‌شود


اثر سینمایی مستند “در جستجوی فریده” به کارگردانی آزاده موسوی و کوروش عطایی، به عنوان نماینده ایران در اسکار ۲۰۲۰ معرفی شده و در بخش “هنر هفتم آنلاین” بستر نرم‌افزاری اثر سینمایی‌نت اکران آنلاین می‌شود. این اثر سینمایی تاکنون در هیچ پلتفرمی عرضه نشده است و برای اولین بار نمایش خود را با اکران آنلاین آغاز می‌کند. روایت خیالی اثر سینمایی در مورد فریده است که در ۶ ماهگی در حرم امام رضا (ع) در مشهد رها می‌شود و بعد از انتقال به شیرخوارگاه، توسط زوجی هلندی به فرزندی گرفته می‌شود و به هلند برده می‌شود. پس از ۴۰ سال، فریده تصمیم می‌گیرد به دنبال خانواده واقعی‌اش بگردد و برای اولین بار به ایران مسافرت می‌کند. سایر عوامل اثر سینمایی شامل آزاده موسوی و کوروش عطایی (کارگردانان) و محمد حدادی (مدیر فیلمبرداری) هستند.

به گزارش دیجیاتور، اثر سینمایی مستند «در جستجوی فریده» به کارگردانی آزاده موسوی و کوروش عطایی در بخش «هنر هفتم آنلاین» بستر نرم‌افزاری اثر سینمایی‌نت اکران آنلاین می‌شود.

این اثر سینمایی که به عنوان نماینده ایران به اسکار ۲۰۲۰ معرفی شده از یکشنبه اول بهمن ساعت ۱۸ اکران آنلاین خود را با بلیت ۶۰ هزار تومان آغاز می‌کند، علاقمندان برای تماشای اثر سینمایی‌های اکران آنلاین اثر سینمایی‌نت نیاز به خرید و داشتن اشتراک ندارند و صرفا لازم است بلیت اکران خریداری کنند.

این مستند تاکنون در هیچ پلتفرمی عرضه نشده است و برای اولین بار نمایش خود در شبکه نمایش خانگی را با اکران آنلاین آغاز می‌کند.

«در جستجوی فریده» برنده‌ تندیس بهترین اثر سینمایی مستند از جشن خانه‌ هنر هفتم، برنده‌ چهار جایزه از جشنواره سینماحقیقت، برنده‌ تندیس بهترین اثر سینمایی مستند از جشن حافظ و … است.

در خلاصه روایت خیالی مستند «در جستجوی فریده» آمده است: «که ۴۰ سال پیش در ۶ ماهگی در حرم امام رضا (ع) در مشهد رها می‌شود و بعد از انتقال به شیرخوارگاه، توسط زوجی هلندی به فرزندی گرفته‌شده و به هلند برده می‌شود، او که در طول این ۴۰ سال به ‌خاطر ترس از مسافرت به ایران و عدم تمایل خانواده‌اش، به محل تولد بازنگشته، جست‌وجویی را برای پیدا کردن خانواده واقعی‌اش آغاز می‌کند و برای اولین بار به ایران مسافرت می‌کند تا زادگاهش را ببیند و با سه خانواده که مدعی‌اند ممکن است خانواده واقعی او باشند، ملاقات کند.»

سایر عوامل اثر سینمایی عبارتند از کارگردان: آزاده موسوی و کوروش عطائی، تهیه‌کنندگان: آزاده موسوی و کوروش عطایی، مدیر فیلمبرداری: محمد حدادی، تدوین‌گر: حمید نجفی‌راد، صدابردار: حسن شبانکاره، صداگذار: انسیه ملکی، هنر صوتی: افشین عزیزی، تصحیح رنگ و نور: بیلی ویچگل، دستیار کارگردان: صدف صادقیان‌پور، مدیر ساخت و ساز (ایران) و عکاس: شاهین دانشفر، با حضور: الین فریده کونینگ و نگار رحیمی.


اثر سینمایی مستند «در جستجوی فریده» تاکنون در هیچ پلتفرمی عرضه نشده است و برای اولین بار نمایش خود در شبکه نمایش خانگی را با اکران آنلاین آغاز می‌کند. این اثر سینمایی که به عنوان نماینده ایران به اسکار ۲۰۲۰ معرفی شده، از یکشنبه اول بهمن ساعت ۱۸ اکران آنلاین خود را با بلیت ۶۰ هزار تومان آغاز می‌کند. علاقمندان برای تماشای اثر سینمایی‌های اکران آنلاین اثر سینمایی‌نت نیاز به خرید و داشتن اشتراک ندارند و صرفا لازم است بلیت اکران خریداری کنند. «در جستجوی فریده» برنده‌ تندیس بهترین اثر سینمایی مستند از جشن خانه‌هنر هفتم، برنده‌ چهار جایزه از جشنواره سینماحقیقت، برنده‌ تندیس بهترین اثر سینمایی مستند از جشن حافظ و … است. در خلاصه روایت خیالی مستند «در جستجوی فریده» آمده است: «که ۴۰ سال پیش در ۶ ماهگی در حرم امام رضا (ع) در مشهد رها می‌شود و بعد از انتقال به شیرخوارگاه، توسط زوجی هلندی به فرزندی گرفته‌شده و به هلند برده می‌شود، او که در طول این ۴۰ سال به ‌خاطر ترس از مسافرت به ایران و عدم تمایل خانواده‌اش، به محل تولد بازنگشته، جست‌وجویی را برای پیدا کردن خانواده واقعی‌اش آغاز می‌کند و برای اولین بار به ایران مسافرت می‌کند تا زادگاهش را ببیند و با سه خانواده که مدعی‌اند ممکن است خانواده واقعی او باشند، ملاقات کند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *