میزبانی هنری قرار دادن نمایش «سروهای همیشه سروناز»

حوزه هنری میزبان نمایش «سروهای همیشه سروناز»

0 نظر


نمایش «سروهای همیشه سروناز» به نویسندگی و کارگردانی ندا ثابتی در تماشاخانه ماه حوزه هنری برگزار می‌شود. این نمایش درباره بانوان قهرمان و رشادت‌های آنان در دوران دفاع مقدس است و از ۱۵ تا ۳۰ بهمن در ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه می‌رود. در این نمایش، زهرا هداوند خانی و ندا ثابتی نقش اصلی را بازی می‌کنند و عوامل دیگر شامل مشاور، طراح صحنه، اپراتور نور و صدا، طراح پوستر و بروشور، عکاس و اثر سینمایی‌بردار و امور اجرا نیز حضور دارند. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی حوزه هنری، نمایش «سروهای همیشه سروناز» که به روایت خیالی بانوان قهرمان و رشادت‌های آنان در دوران دفاع مقدس می‌پردازد، به نویسندگی و کارگردانی ندا ثابتی از ۱۵ الی ۳۰ بهمن، ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه ماه حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

در این نمایش زهرا هداوند خانی و ندا ثابتی به ایفای نقش پرداخته و سایر عوامل عبارتند از: مشاور: زهرا هداوند خانی، طراح صحنه: کاظم رودگر، اپراتور نور و صدا: نرگس فشی، طراح پوستر و بروشور: مهدی اسدی، عکس و اثر سینمایی: هما اعرابی، امور اجرا: زهرا میرزایی.

علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.


نمایش “سروهای همیشه سروناز” از ۱۵ الی ۳۰ بهمن در تماشاخانه ماه حوزه هنری برگزار می‌شود. در این نمایش، زهرا هداوند خانی و ندا ثابتی نقش اصلی را بازی می‌کنند. سایر عوامل شامل مشاور، طراح صحنه، اپراتور نور و صدا، طراح پوستر و بروشور، عکاس و فیلمبردار، و امور اجرا نیز حضور دارند. برای تهیه بلیت می‌توانید به سایت تیوال مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *