حضور و تأثیر “ونموس” و “ارفاق” در لس آنجلس

حضور «ونموس» و «ارفاق» در لس‌آنجلس


دو اثر سینمایی کوتاه به نام‌های “ونموس” و “ارفاق” توانستند وارد بخش مسابقه بین‌الملل هجدهمین دوره جشنواره اثر سینمایی کودک و نوجوان لس‌آنجلس شوند. اثر سینمایی “ونموس” به کارگردانی غلامرضا ملااحمدی روایت خیالی پدری و پسر عشایری را روایت می‌کند که بر سر سمی که باعث مرگ گوسفندان می‌شود اختلاف نظر دارند. از طرف دیگر، اثر سینمایی “ارفاق” به کارگردانی رضا نجاتی رابطه‌ای بین یک معلم و شاگردش را نشان می‌دهد که به خاطر مشکلی در مورد نمره امتحان‌شان به بحران می‌انجامد. هر دو اثر سینمایی توسط هنرمندان متعددی ساخته شده‌اند و در این جشنواره از نقش‌های مهمی برخوردار هستند. جشنواره اثر سینمایی کودک و نوجوان لس آنجلس در مطالعات تاریخی ۲۹ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۴ در لس آنجلس آمریکا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، اثر سینمایی کوتاه «ونموس» به کارگردانی غلامرضا ملااحمدی و «ارفاق» به کارگردانی رضا نجاتی به بخش مسابقه بین‌الملل هجدهمین دوره جشنواره اثر سینمایی کودک و نوجوان لس‌آنجلس راه پیدا کرد.

«ونموس» روایت پدر و پسری عشایر است که بر سر سمی‌بودن گل خارداری که به گفته پدر باعث مرگ گوسفندان می‌شود اختلاف نظر دارند. «ارفاق» هم روایت خیالی معلمی است که با یکی از شاگردانش بر سر نمره امتحان به مشکل خورده و رابطه آنها وارد بحران می‌شود.

«ونموس» را سیامک حیدری تهیه کرده و تصویربرداری آن بر عهده مسعود کاظم اصلانی است. همچنین محمدرضا عالیور و مختار عبدالهی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

در «ارفاق» نیز هوتن شکیبا و سیاوش چراغی‌پور ایفای نقش کرده اند؛ همچنین سولماز وزیرزاده تهیه‌کننده و آرمان فیاض تصویربردار این اثر سینمایی کوتاه هستند. تدوین هر ۲ اثر سینمایی را عماد خدابخش انجام داده است.

هجدهمین دوره جشنواره اثر سینمایی کودک و نوجوان لس آنجلس ۲۹ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۴ مصادف با ۱۰ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ در لس آنجلس آمریکا برگذار خواهد شد.


اثر سینمایی کوتاه «ونموس» و «ارفاق» به بخش مسابقه بین‌الملل هجدهمین دوره جشنواره اثر سینمایی کودک و نوجوان لس‌آنجلس راه پیدا کردند. «ونموس» روایت پدر و پسری عشایر است که بر سر سمی‌بودن گل خارداری که به گفته پدر باعث مرگ گوسفندان می‌شود اختلاف نظر دارند. «ارفاق» هم روایت خیالی معلمی است که با یکی از شاگردانش بر سر نمره امتحان به مشکل خورده و رابطه آنها وارد بحران می‌شود. در «ونموس» سیامک حیدری تهیه کرده و مسعود کاظم اصلانی تصویربرداری آن را بر عهده داشته است. همچنین محمدرضا عالیور و مختار عبدالهی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. در «ارفاق» نیز هوتن شکیبا و سیاوش چراغی‌پور ایفای نقش کرده اند؛ همچنین سولماز وزیرزاده تهیه‌کننده و آرمان فیاض تصویربردار این اثر سینمایی کوتاه هستند. تدوین هر ۲ اثر سینمایی را عماد خدابخش انجام داده است. هجدهمین دوره جشنواره اثر سینمایی کودک و نوجوان لس آنجلس ۲۹ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۴ مصادف با ۱۰ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ در لس آنجلس آمریکا برگذار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *