جابجایی کاروان صندوق پیشرفت و شکوفایی از مرکز کنسرسیوم‌ دیالیز

حرکت کاروان صندوق نوآوری و شکوفایی از ایستگاه کنسرسیوم‌ دیالیز


مطبوعات کشور از بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان کنسرسیوم دیالیز ایران خبر دادند. این بازدیدها در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تأکید رییس جمهور بر امیدآفرینی در جامعه برگزار شده است. هدف از این بازدیدها، آشنایی نزدیک اقشار مختلف جامعه با دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و انتقال امید و باور به جامعه است. برگزاری این بازدیدها نقش مهمی در ترویج میراث دفاع مقدس و مقابله با یاس‌آفرینی‌های دشمن دارد. صندوق پیشرفت و شکوفایی نیز برای تحقق این هدف، برنامه بازدید از شرکت‌های دانش بنیان را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش دیجیاتور به نقل از صندوق پیشرفت و شکوفایی، در گام نخست برگزاری اردوهای «راهیان پیشرفت» در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت «جهاد تبیین» و تأکید رییس جمهور بر امیدآفرینی هر چه بیشتر در جامعه با معرفی دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، مدیران و سردبیران خبرگزاری‌ها و شماری از مطبوعات کشور از مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان کنسرسیوم دیالیز ایران بازدید کردند.

دکتر فرشاد فتوت معاون مخابرات و بین الملل صندوق پیشرفت و شکوفایی ریاست جمهوری هدف از برگزاری بازدیدهای «راهیان پیشرفت» از مجموعه‌های توانمند دانش بنیان کشور را آشنایی نزدیک اقشار مختلف و تاثیرگذار از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان، هنرمندان، اصحاب رسانه، مدیران، اساتید موسسه آموزش عالی و …. با دستاوردهای بزرگ نخبگان زیست بوم پیشرفت و فناوری کشور و انتقال امید و باور به جامعه عنوان کرد.

وی افزود: همانگونه که برگزاری اردوهای «راهیان نور» نقش بسزایی در انتقال و ترویج میراث دفاع مقدس به نسل‌هایی که دوران منازعه تحمیلی را درک نکرده‌اند داشته است، اکنون هم در جبهه «جهاد تبیین»، روایت دستاوردها و پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف علم و دانش و فناوری، موتور محرکی برای مقابله با یاس‌آفرینی‌های دشمن خواهد داشت.

به‌گفته معاون مخابرات و بین‌الملل صندوق پیشرفت و شکوفایی به منظور تحقق این امر مهم و از آنجا که صندوق پیشرفت نقش بزرگی در شکل‌گیری و رشد زیست‌بوم فناوری کشور داشته است، برنامه بازدید از شرکت‌های مطرح و نام‌آور دانش بنیان با تشکیل قرارگاه «راهیان پیشرفت» در دستور کار این صندوق قرار گرفته است تا جامعه دانش‌آموزی، دانشجویی، اساتید موسسه آموزش عالی، مدیران، کارشناسان، نمایندگان مجلس، هنرمندان، اصحاب رسانه و سایر اقشار جامعه، از نزدیک با توانمندی‌های جوانان نخبه کشور آشنا شوند.


در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تأکید رییس جمهور بر امیدآفرینی در جامعه، بازدیدی از شرکت‌های دانش‌بنیان کنسرسیوم دیالیز ایران صورت گرفت. هدف اصلی از این بازدیدها، آشنایی نزدیک جامعه با دستاوردهای بزرگ نخبگان زیست بوم پیشرفت و فناوری کشور و انتقال امید و باور به جامعه بوده است. برگزاری این بازدیدها اهمیت بسزایی در انتقال و ترویج میراث دفاع مقدس به نسل‌های جدید دارد. در جبهه “جهاد تبیین”، روایت دستاوردها و پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های علم و دانش و فناوری، موتور محرکی برای مقابله با یاس‌آفرینی‌های دشمن خواهد بود. صندوق پیشرفت و شکوفایی در نقش بزرگی قرار دارد و با تشکیل قرارگاه “راهیان پیشرفت”، بازدید از شرکت‌های مطرح و نام‌آور دانش بنیان را برنامه‌ریزی کرده است تا جامعه با توانمندی‌های جوانان نخبه کشور آشنا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *