«جنت‌آباد»، برنامه‌ای ویژه برای ماه‌های رمضان و نوروز در رادیو تهران با مجری مهمان

«جنت آباد» برنامه رمضان و نوروز رادیو تهران شد/ مجری مهمان داریم


مریم سادات آصفی، تهیه کننده برنامه رمضانی و نوروزی رادیو تهران در برنامه “جنت آباد” که هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ پخش می‌شود و مهدی مجنونی مسئول اجرای آن است، اعلام کرد که هر شب یک مجری مهمان هم حضور دارد. او اعلام کرد که مجریان معروفی از رادیو و تلویزیون به عنوان مجریان مهمان در برنامه حضور خواهند داشت و برنامه با فضای نوروزی آغاز و تا اذان و افطار ادامه خواهد داشت. اما این تهیه کننده همچنین اشاره کرد که بحث‌های دینی، بحث درباره حقوق انسان، و بحث در مورد سریال‌های رمضانی نیز در برنامه وجود دارد. وی همچنین اعلام کرد که یک پویش مرتبط با غزه نیز برگزار خواهد شد و برنامه “اینک بهار” به همراه مستندهایی از هنرمندان و خوانندگان مختلف در رادیو تهران پخش خواهد شد.

مریم سادات آصفی با اشاره به تهیه کنندگی برنامه رمضانی و نوروزی رادیو تهران در توضیحاتی در این باره به خبرنگار دیجیاتور بیان کرد: برنامه «جنت آباد» هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روی آنتن می رود که مهدی مجنونی اجرای آن را بر عهده دارد اما هر شب یک مجری مهمان هم داریم.

وی درباره حضور مجریان مهمان عنوان کرد: اسامی این چهره ها هنوز به قطعیت نرسیده است اما مجریان رادیو و حتی مجریان تلویزیون در برنامه حضور دارند که راحله امینیان، رسالت بوذری و … از این جمله هستند. برنامه ما هم این است که این مجریان هم خودشان از برنامه ها و اتفاقاتی که در یک سال اخیر داشته اند، سخن می گویند و هم انجام یکی از گفت‌وگوهای نوروزی برنامه را بر عهده خواهند داشت.

این تهیه کننده با اشاره به فضای همزمان رمضانی و نوروزی برنامه گفت: ابتدای برنامه را با حال و هوای نوروزی می رویم و انتهای برنامه که به زمان اذان و افطار نزدیک است با این حال و هوا ادامه پیدا می کند. همچنین گفت‌وگوهایی با حجت الاسلام ابراهیم بهاری کارشناس مذهبی داریم. گفت‌وگو با قاریان بین المللی، بحث درباره حق الناس، روزه اولی ها و همچنین سکانس رمضان با مرور سریال های رمضانی از جمله این آیتم هاست.

آصفی با اشاره به برگزاری یک پویش در برنامه هم بیان کرد: پویشی مرتبط با غزه داریم که در روز قدس جوایزی هم اهدا می شود.

این تهیه کننده با اشاره به تهیه و ساخت و ساز برنامه تحویل سال رادیو تهران نیز عنوان کرد: نام این برنامه «اینک بهار» است که با هنرمندان و خوانندگان مختلفی گفت‌وگو داریم. مستندهایی نیز ساخته شده از جمله درباره اولین شهیدی که در نوروز شهید شده است.

وی در پایان اضافه کرد: این برنامه از ۵ تا ۹ صبح پخش می شود و بخش های ادبی و نوروزی را شامل می شود که با صدای گویندگان مختلف انجام شده است. مجری اصلی این برنامه هنوز مشخص نشده است البته رایزنی هایی داریم ولی هنوز به قطعیت نرسیده است.


برنامه «جنت آباد» هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روی آنتن می رود که مهدی مجنونی اجرای آن را بر عهده دارد. این برنامه شامل حضور مجریان مهمانی مانند راحله امینیان و رسالت بوذری است و از مجریان رادیو و تلویزیون نیز حضور دارد. برنامه دارای فضای همزمان رمضانی و نوروزی است و شامل گفت‌وگوها با افراد مذهبی، قاریان بین المللی، بحث درباره حق الناس و نمایش سریال های رمضانی است. همچنین پویشی مرتبط با غزه در برنامه برگزار می شود و در زمان تحویل سال برنامه «اینک بهار» با گفت‌وگوها و مستندهایی اجرا خواهد شد. برنامه از ساعت ۵ تا ۹ صبح پخش می شود و شامل بخش های ادبی و نوروزی است که با صدای گویندگان مختلف انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *