ثبت نام سریع خودروهای وارداتی مازاد با استفاده از حساب وکالتی بانک بازرگانی

ثبت‌نام سریع خودروهای وارداتی مازاد با حساب وکالتی بانک تجارت


یک مرحله جدید از ثبت نام متقاضیان برای فروش مازاد خودروهای وارداتی آغاز شده است. دارندگان حساب در بانک بازرگانی می توانند حساب خود را وکالتی کرده و در این طرح شرکت کنند. برای وکالتی کردن حساب به صورت غیر حضوری، مشتریان بانک بازرگانی باید به آدرس اینترنتی مراجعه کرده و گزینه “وکالتی کردن حساب برای خودروهای وارداتی” را انتخاب کنند. همچنین ، مشتریان می توانند با مراجعه به شعب بانک بازرگانی این فرایند را به صورت حضوری انجام دهند. برای استفاده از این طرح باید حداقل ۵۰۰ میلیون تومان در حساب کاربر و حداقل موجودی ۲۰ هزار تومان در حساب وجود داشته باشد. مبلغ تودیعی تا پایان طرح در حساب کاربر مسدود خواهد ماند و پس از پایان طرح مبلغ آزاد خواهد شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از سازماندهی روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک بازرگانی، با توجه به آغاز مرحله جدید ثبت‌نام متقاضیان در سامانه یکپارچه به‌منظور فروش مازاد خودروهای وارداتی، دارندگان حساب در بانک بازرگانی، می‌توانند به‌صورت غیرحضوری حساب خود را وکالتی کرده و در این طرح شرکت کنند.

مشتریان این بانک برای وکالتی کردن غیرحضوری حساب‌ها لازم است با مراجعه به آدرس اینترنتی www.tejaratbank.ir/vekalati گزینه «وکالتی کردن حساب برای خودروهای وارداتی» را انتخاب و پس از احراز هویت از طریق پیامک ارسالی، از حساب‌هایی که امکان وکالتی شدن دارند مطلع شده و این خدمت را دریافت کنند؛ یا می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک بازرگانی به‌صورت حضوری این فرایند را انجام دهند.

وجود حداقل ۵۰۰ میلیون تومان در حساب کاربر به‌علاوه حداقل موجودی ۲۰ هزار تومانی در حساب، از شرایط استفاده از این طرح است. مبلغ تودیعی تا پایان طرح در حساب کاربر مسدود خواهد ماند و پس از پایان طرح مبلغ آزاد خواهد شد.


بانک بازرگانی اقدام به ارائه خدمت وکالتی کردن حساب برای فروش مازاد خودروهای وارداتی می‌کند. دارندگان حساب در بانک بازرگانی می‌توانند به‌صورت غیرحضوری حساب خود را وکالتی کرده و در این طرح شرکت کنند. مشتریان برای وکالتی کردن غیرحضوری حساب‌ها باید به آدرس اینترنتی بانک بازرگانی مراجعه کنند و گزینه “وکالتی کردن حساب برای خودروهای وارداتی” را انتخاب کنند. سپس با احراز هویت، از حساب‌هایی که امکان وکالتی شدن دارند مطلع خواهند شد و این خدمت را دریافت می‌کنند. همچنین مشتریان می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک بازرگانی به‌صورت حضوری این فرایند را انجام دهند. استفاده از این طرح شرایطی نیز دارد که شامل وجود حداقل ۵۰۰ میلیون تومان در حساب کاربر و حداقل موجودی ۲۰ هزار تومانی است. مبلغ تودیعی تا پایان طرح در حساب کاربر مسدود خواهد ماند و پس از پایان طرح مبلغ آزاد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *