تیزر اثر سینمایی سینمایی «ضد» منتشر شد/ انتشار پوستر «توچال»

تیزر جدید فیلم سینمایی «ضد» منتشر شد/ انتشار پوستر «توچال»


اثر سینمایی سینمایی “توچال” به کارگردانی محمد آهنگرانی و تهیه‌کنندگی سیدمحسن جاهد در حالی در حال اکران است که احتمالاً آخرین فیلمی است که در جشنواره اثر سینمایی فجر نمایش داده خواهد شد. این اثر سینمایی درام محصول سال ۱۳۹۶ است و روایت خیالی عشق را در طول چند فصل زمستان و تابستان روایت می‌کند. بازیگران اصلی این اثر سینمایی شامل پژمان بازغی، لیلا زارع، شهاب شادابی و دیگران است. همچنین، تریلر جدید اثر سینمایی سینمایی “ضد” نیز معرفی شده است که توانسته است تاکنون بیش از ۴۵ هزار تماشاگر را به خود جذب کند. این اثر سینمایی به نویسندگی حسین تراب‌نژاد نیز درباره قصه آدم‌هایی است که در مسیری بی‌بازگشت بین علاقه و عقیده گیر کرده‌اند. بازیگران اصلی این اثر سینمایی شامل مهدی نصرتی، لیلا زارع و لیندا کیانی است. “توچال” و “ضد” هر دو از آثاری هستند که به ساخت و ساز و پخش آن‌ها نسیم صبا و بهمن سبز مشغول بوده‌اند.

به گزارش دیجیاتور، اثر سینمایی سینمایی «توچال» به کارگردانی محمد آهنگرانی و تهیه‌کنندگی سیدمحسن جاهد که تا چند روز دیگر در سینماهای کشور اکران می‌شود احتمالا آخرین فیلمی است که در آستانه برگزاری جشنواره اثر سینمایی فجر روی پرده می‌رود.

«توچال» محصول سال ۱۳۹۶ بوده و پس از چند سال قرار است به نمایش عمومی برسد. در خلاصه روایت خیالی این اثر سینمایی درام آمده است: «عشق گاهی در یک ظهر داغ تابستان می‌آید و گاهی در عصر برفی یک روز زمستان. در انتهای روز آفتاب غروب و در گذر زمان برف‌ها منابع آبی خواهند شد اما عشق چون قله توچال استوار و با شکوه خواهد ماند.»

پژمان بازغی، لیلا زارع، شهاب شادابی، دیبا زاهدی، مانی طرلان، بیتا ایمانی با معرفی امیر هدایتی و با حضور علی فرهنگی بازیگران این اثر سینمایی هستند.

دیگر عوامل «توچال» عبارتند از: نویسنده: علی تهرانی، مدیر فیلمبرداری: شهریار اسدی، طراح صحنه و لباس: جمشید آهنگرانی، تدوین: کاوه ایمانی، مدیر ساخت و ساز: مجید بذر پاچ، هنر صوتی: بابک میرزاخانی، صدا بردار: فرشید احمدی، صدا گذار: سید محمود موسوی نژاد، طراح گریم: علی بهرامی‌فر، عکاس: حبیب مجیدی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: افشین عمران، دستیار کارگردان: سیدرضا الحسین، منشی صحنه: سمانه واعظی، دستیار اول فیلمبردار: محمد آقا حسینی، مدیر تدارکات: وحید دمنده، تدارکات: محمد وطنچی، وحید محمدی، مجریان گریم: مینا معینی، کامیار عاشورنیا، دستیار صدا: علیرضا بخشایش، گروه فیلمبرداری: امیرحسین صدرایی، حسین عسکری، مهدی محمدی، ارس رزاز، دستیار صحنه: پریسا اسدی، سرمایه گذاران: امیر عباس تنباکوچیان، حمید کلاته عربی و پخش از نسیم صبا.

با گذشت یک ماه از آغاز اکران اثر سینمایی سینمایی «ضد»، محصول سازمان سینمایی سوره، به کارگردانی امیرعباس ربیعی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، تیزر جدید این اثر که ساخت آن برعهده امید میرزایی بوده است، منتشر شد.

این تریلر سیاسی-عاشقانه که با شعار «زندگی بی‌عشق، مردگی‌ست…» از ۱۵ آذرماه به نمایش عمومی درآمده، تاکنون موفق به جذب ۴۵ هزار مخاطب شده است.

«ضد» به نویسندگی حسین تراب‌نژاد، روایتی از قصه آدم‌هایی‌ست که در مسیری بی‌بازگشت، بین علاقه و عقیده گرفتار شدند و در خلاصه روایت خیالی این اثر آمده است: هر کسی می‌تواند «ضد» باشد. این «ضد» می‌تواند حذف یک نفر یا یک ملت باشد … .

مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مجید پتکی، روزبه رئوفی، عماد درویشی، مهشید جوادی، شیرین آقاکاشی و امین خانی بازیگران اصلی این اثر سینمایی هستند.

این اثر برای نخستین بار در چهلمین جشنواره اثر سینمایی فجر اکران و نامزد دریافت ۷ سیمرغ و برنده ۲ سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد و بهترین طراحی صحنه شد. اثر سینمایی سینمایی «ضد» در موسسه فرهنگی هنری وصف صبا ساخت و ساز شده و پخش آن با موسسه بهمن سبز است.


اثر سینمایی سینمایی “توچال” احتمالاً آخرین فیلمی است که در آستانه برگزاری جشنواره اثر سینمایی فجر روی پرده می‌رود. این اثر سینمایی روایت خیالی عشق را در یک ظهر داغ تابستان و عصر برفی یک روز زمستان روایت می‌کند. بازیگران اصلی این اثر سینمایی عبارتند از: پژمان بازغی، لیلا زارع، شهاب شادابی، دیبا زاهدی، مانی طرلان و بیتا ایمانی. اثر سینمایی توسط محمد آهنگرانی کارگردانی و سیدمحسن جاهد تهیه‌شده است. عوامل دیگر این اثر سینمایی شامل علی تهرانی (نویسنده)، شهریار اسدی (مدیر فیلمبرداری)، جمشید آهنگرانی (طراح صحنه و لباس) و کاوه ایمانی (تدوین) هستند. این اثر سینمایی توسط هنر صوتی بابک میرزاخانی همراهی شده است.

اثر سینمایی سینمایی “ضد” نیز با کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده است. این اثر سینمایی قصه آدم‌هایی را روایت می‌کند که در مسیری بی‌بازگشت، بین علاقه و عقیده گرفتار شده‌اند. بازیگران اصلی این اثر سینمایی عبارتند از: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مجید پتکی و روزبه رئوفی. این اثر سینمایی در چهلمین جشنواره اثر سینمایی فجر اکران شده و نامزد دریافت ۷ سیمرغ و برنده ۲ سیمرغ بلورین شده است. تهیه‌کنندگی این اثر سینمایی توسط موسسه فرهنگی هنری وصف صبا انجام شده و پخش آن با موسسه بهمن سبز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *