تیزر جدید با نام “آغوش باز” با حضور حامد کمیلی در دسترس است.

تیزر جدید «آغوش باز» با صدای حامد کمیلی منتشر شد


در دومین تیزر رسمی اثر سینمایی سینمایی “آغوش باز” که به کارگردانی بهروز شعیبی است، همراه با بخشی از خوانندگی حامد کمیلی، سه قصه عاشقانه را روایت می‌کند. این اثر سینمایی در ژانر کمدی درام تهیه شده و سه زوجی را در فراز و نشیب روابط عاطفی خود دنبال می‌کند که در نهایت به تعریف جدیدی از عشق می‌رسند.


دریافت
22 MB

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی اثر سینمایی، همزمان با اکران «آغوش باز» در کاخ جشنواره اثر سینمایی فجر، دومین تیزر رسمی این اثر سینمایی سینمایی به کارگردانی بهروز شعیبی همراه با بخشی از خوانندگی حامد کمیلی منتشر شد.

«آغوش باز» به تهیه کنندگی علی سرتیپی در ژانر کمدی درام روایتگر سه‌ قصه عاشقانه است؛ سه زوج که در فراز و نشیب روابط عاطفی، فرصت می‌یابند به تعریف جدیدی از عشق برسند.


نتیجه این متن “آغوش باز” اثر سینمایی سینمایی است که به کارگردانی بهروز شعیبی ساخته شده است. این اثر سینمایی در ژانر کمدی درام است و سه قصه عاشقانه را روایت می‌کند. در این قصه‌ها سه زوج در فراز و نشیب روابط عاطفی خود، تجربه‌های جدیدی از عشق می‌کنند. تیزر دوم این اثر سینمایی در جشنواره اثر سینمایی فجر منتشر شد و همراه با بخشی از خوانندگی حامد کمیلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *