آهنگ تک بی بدن با صدای چاوشی منتشر شد

تک آهنگ «بی بدن» با صدای چاوشی منتشر شد


اثر سینمایی سینمایی «بی بدن» به کارگردانی مرتضی دانشی با همراهی تک آهنگی با همین نام، آهنگسازی و خوانندگی محسن چاوشی، منتشر شد. این اثر توسط امید روزبه، رضا فوادیان، بهروز میرزایی، و مهدی کریمی و سایر عوامل تهیه و تنظیم شده است. اثر سینمایی «بی بدن» به نویسندگی کاظم دانشی و کارگردانی مرتضی علیزاده، از محصولات سال ۱۴۰۲ سینمای ایران است که در جشنواره بین المللی اثر سینمایی فجر به نمایش عمومی درآمد.


دریافت
10 MB

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، همزمان با آغاز اکران عمومی اثر سینمایی سینمایی «بی بدن» به کارگردانی مرتضی دانشی، تک آهنگی هم به همین نام با آهنگسازی و خوانندگی محسن چاوشی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

در این اثر امید روزبه ترانه سرا، محسن چاوشی آهنگساز و خواننده، رضا فوادیان تنظیم کننده، بهروز میرزایی نوازنده گیتار، مهدی کریمی میکس و مستر عوامل اجرایی را تشکیل می دهند.

اثر سینمایی سینمایی «بی بدن» به نویسندگی کاظم دانشی، کارگردانی مرتضی علیزاده و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی از محصولات سال ۱۴۰۲ سینمای ایران است که اولین بار در ایام برگزاری چهل و دومین جشنواره بین المللی اثر سینمایی فجر به نمایش درآمد.


اثر سینمایی «بی بدن» به کارگردانی مرتضی دانشی اکران شد و تک آهنگی با همین نام توسط محسن چاوشی منتشر شد. این اثر با ترانه‌سرا امید روزبه، آهنگسازی و خوانندگی محسن چاوشی، تنظیم‌کننده رضا فوادیان، نوازنده گیتار بهروز میرزایی و میکس و مستر مهدی کریمی ساخته شده است. «بی بدن» نوشته کاظم دانشی و کارگردانی مرتضی علیزاده، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی، در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی اثر سینمایی فجر اولین بار به نمایش درآمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *