ارزیابی تکالیف دستگاه‌ها در هوشمندسازی

تکالیف دستگاه‌ها در هوشمندسازی ارزیابی می شود


در جلسه ششم بررسی ۲۰ درصد هوشمندسازی تکلیف بند ج تبصر ۷ برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی با حضور مسوولان تکنولوژی مخابرات وزارت منابع هیدروکربن برگزار شد. این جلسه اولین مرحله ارزیابی است و باید قبل از پایان سال دور دوم ارزیابی هوشمندسازی برای وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مشمول برگزار شود. در برنامه هفتم سالانه، ۲۰ درصد خدمات دستگاه‌ها باید هوشمندسازی شود. هوشمندسازی تلفیقی از استعلامات_برخط، باز فناوری طراحی و تحول فرایندی و عزم سازمانی برای ایجاد حداکثر رضایت برای مردم است. این اولین تجربه دستگاه‌های ارزیابی شونده و ارزیابی کننده در هوشمندسازی خدمات است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، احسان کیان‌خواه دبیر شورای اجرایی تکنولوژی مخابرات در بستر نرم‌افزاری مجازی ویراستی گفت: ششمین جلسه بررسی ۲۰ درصد هوشمندسازی تکلیف بند ج تبصر ۷ برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی با حضور مسوولان تکنولوژی مخابرات وزارت منابع هیدروکربن امروز برگزار می‌شود.

وی افزود: این اولین مرحله ارزیابی است تا قبل از پایان سال دور دوم ارزیابی هوشمندسازی به‌صورت جامع برای وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مشمول برگزار خواهد شد.

کیان‌خواه ادامه داد: این هفته میزبان وزارت مخابرات و تکنولوژی مخابرات، نیرو، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش و میراث و ارشاد اسلامی بودیم. بر اساس برنامه هفتم سالانه ۲۰ درصد خدمات دستگاه‌ها باید هوشمندسازی شود.

دبیر شورای اجرایی تکنولوژی مخابرات افزود: هوشمندسازی تلفیقی از استعلامات_برخط، باز فناوری طراحی و تحول فرایندی و عزم سازمانی برای ایجاد حداکثر رضایت برای مردم است. این اولین تجربه دستگاه‌های ارزیابی شونده و ارزیابی کننده در هوشمندسازی خدمات است.


به گفته احسان کیان‌خواه دبیر شورای اجرایی تکنولوژی مخابرات، جلسه بررسی ۲۰ درصد هوشمندسازی تکلیف بند ج تبصر ۷ برنامه‌ریزی مالی ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی با حضور مسوولان تکنولوژی مخابرات وزارت منابع هیدروکربن امروز برگزار می‌شود. این اولین مرحله ارزیابی است تا قبل از پایان سال دور دوم ارزیابی هوشمندسازی به‌صورت جامع برای وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مشمول برگزار خواهد شد. هفتمین هفته میزبان وزارت مخابرات و تکنولوژی مخابرات، نیرو، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش و میراث و ارشاد اسلامی بود و طبق برنامه سالانه دستگاه‌ها، ۲۰ درصد خدمات باید هوشمندسازی شود. هوشمندسازی تلفیقی استعلامات_برخط، باز فناوری طراحی و تحول فرایندی و عزم سازمانی برای ایجاد حداکثر رضایت برای مردم است و این اولین تجربه دستگاه‌های ارزیابی شونده و ارزیابی کننده در هوشمندسازی خدمات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *