تپسی عجله دارم گزینه را حذف نمود

[ad_1]
شرکت تپسی اعلام کرده که به منظور ارائه خدمات متنوع برای گروه‌های مختلف کاربران، گزینه “عجله دارم” را به خدمات خود اضافه کرده است. این گزینه برای کاربرانی که اولویت آنها قبول مسافرت است و نه هزینه مسافرت، طراحی شده است تا با افزایش قیمت، شانس قبول مسافرت از سمت سفیران را افزایش دهد. همچنین گزینه “عجله ندارم” نیز برای کسانی که مایل به پرداخت کمتری برای زمان انتظار بیشتر هستند، اضافه شده است. این تصمیم‌ها نشان از تلاش تپسی برای ارائه خدمات متنوع و در نظر گرفتن نیازهای مختلف کاربران دارد. اما تپسی تأکید دارد که افزایش درآمد تاکسی‌های آنلاین از طریق افزایش تعداد سفرها صورت می‌گیرد، نه افزایش قیمت، زیرا افزایش قیمت ممکن است جذابیت مسافرت را کاهش دهد. تپسی همچنین اعلام کرده که به پیگیری‌های خود در تبیین این موضوع به نهادهای تنظیم‌گر ادامه خواهد داد.

به گزارش دیجیاتور، شرکت تپسی در بیانیه ای اعلام کرد: با توجه به اینکه تپسی همواره به دنبال ارائه راهکارهای متنوع برای گروه‌های مختلف کاربران بوده است، ذکر توضیحاتی در این خصوص را برای شفاف شدن ذهن کاربران ضروری می‌داند:

گزینه «عجله دارم» با هدف ارائه خدمت به کاربرانی که اولویت آنها نه هزینه مسافرت، بلکه قبول مسافرت است به خدمات تپسی اضافه شد. این گزینه برای افرادی است که مایلند با افزایش قیمت، شانس قبول مسافرت از سمت سفیران را افزایش داده و زمان انتظار کمتری را صرف قبول درخواست خود کنند. پیش از اضافه شدن گزینه «عجله دارم»، بارها کاربران در رسانه‌های مجازی اضافه کردن امکانی برای پیشنهاد قیمت بالاتر به سفیر را به تپسی پیشنهاد داده بودند.

تپسی با هدف ارائه خدمات متنوع، در کنار گزینه «عجله دارم»، گزینه «عجله ندارم» را نیز برای کاربرانی که مایلند در ازای زمان انتظار بیشتر، قیمت کمتری پرداخت کنند به خدمات خود اضافه کرده است. این گزینه در فاصله کوتاه از رونمایی با استقبال خوبی مواجه شده است.

گزینه‌های مختلف مسافرت در تپسی از جمله «عجله دارم» با طراحی یکسان به سفیران تپسی نمایش داده می‌شوند. بنابراین سفیران هنگام قبول درخواست‌ها، از انتخاب گزینه «عجله دارم» توسط کاربر اطلاعی ندارند. تپسی در این زمینه همه تلاش خود را به کار گرفته تا مانع سوء استفاده‌های احتمالی از این گزینه شود.

تنها ۱۰% از کل سفرهای تپسی مربوط به گزینه «عجله دارم» است. سفرهای «عادی» ۷۰% و سفرهای «عجله ندارم» ۲۰% از سفرهای ناوگان تپسی را تشکیل می‌دهند. فاصله معنادار گزینه عادی نسبت به سایر خدمات و نیز استقبال از گزینه «عجله ندارم»، گواه نگاه تپسی به ارائه خدمات متنوع با در نظر گرفتن نیازهای مختلف کاربران است.

تصور اشتباهی وجود دارد که افزایش قیمت‌ سفرها موجب افزایش درآمد تاکسی‌های آنلاین شده و گزینه‌ای مانند «عجله دارم» با هدف افزایش درآمد به برنامه اضافه شده است. توجه به این نکته ضروری است که آنچه موجب افزایش درآمد تاکسی‌های آنلاین است، افزایش تعداد سفرهاست نه افزایش قیمت. چرا که افزایش قیمت جذابیت مسافرت را برای کاربر مسافر کاهش داده و باعث کم شدن تعداد سفرها می‌شود. هدف تاکسی‌های آنلاین، ارائه قیمت تعادلی به شکلی است که برای هر دو کاربر مسافر و راننده به صرفه بوده و سبب انجام مسافرت شود.

تپسی هم‌زمان با غیرفعال شدن گزینه «عجله دارم»، به پیگیری‌های خود جهت تبیین منطق حاکم بر این سرویس به نهادهای تنظیم‌گر ادامه خواهد داد. امیدواریم نتیجه در پایان، دسترسی کاربران به بهترین خدمات در حوزه حمل‌ونقل درون‌شهری باشد.

[ad_2]
سازماندهی و شرکت تپسی تصمیم گرفته است گزینه “عجله دارم” را به خدمات خود اضافه کند تا به کاربرانی که اولویت آنها قبول مسافرت است، خدمت دهد. این گزینه به افراد این امکان را می‌دهد که با پرداخت مبلغ بیشتر، فرصتی برای قبول مسافرت از سمت رانندگان بیشتر داشته باشند. همچنین، تپسی گزینه “عجله ندارم” را نیز به خدمات خود اضافه کرده است تا به کاربرانی که مایلند قیمت کمتری پرداخت کنند اما زمان انتظار بیشتری داشته باشند، خدمت دهد. این اقدامات نشان از تلاش تپسی برای ارائه خدمات متنوع به انواع نیازهای کاربران دارد. همچنین، آنچه مهم است افزایش تعداد سفرها و نه افزایش قیمت، تاکسی‌های آنلاین را به درآمد بالاتر می‌رساند. این تصمیمات اهداف اصلی تاکسی‌های آنلاین را در نظر دارند که ارائه قیمت مقرون به صرفه برای هر دو طرف و انجام سفرهای موثر هستند. امیدواریم با این تدابیر، کاربران بهترین خدمات حمل‌ونقل را در اختیار داشته باشند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *