رسیدن تندیس زرین ۶ ستاره ارتباطات سازمانی سرآمد به ایرانسل
0 نظر
در مراسم پایانی دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان ارتباطات سازمانی ایران، مدیر عامل ایرانسل به دلیل تعالیگری در سازماندهی مخابرات با مخاطبان درونی و بیرونی، نشان ویژه “مدیر ارشد تعالیگر ارتباطی” را دریافت کرد. ایرانسل همچنین با کسب بیشترین امتیاز، تندیس زرین ۶ ستاره سرآمدی ارتباطات سازمانی را از آن خود کرد. در این مراسم، پیام رئیس انجمن بینالمللی ارتباطات سازمانی (IPRA)، بیانگر نقش بنیادین روابطعمومی در همه جنبههای مخابرات بود و تاکید شد که باید به سمت برتری و سرآمدی بیشتر گام برداریم. ایرانسل نیز به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در چارچوب مسئولیت اجتماعی خود، به ارتقاء مخابرات و پاسخگویی به رسانهها تاکید کرده و در کمک به ایجاد زیستبوم دانش مالی دیجیتال، تلاش میکند.
به گزارش دیجیاتور به نقل از روابطعمومی ایرانسل، عصر روز گذشته ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، مراسم پایانی دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابطعمومی ایران، با حضور دکتر محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت تولیدی، استخراج معدنی و بازرگانی، پروفسور باقر ساروخانی، مدیران عامل سازمانها و صنایع و شماری از فعالان ارتباطی و نیز قرائت پیام رئیس انجمن بینالمللی ارتباطات سازمانی (IPRA)، در سالن اصلی مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما، برگزار شد.
در این آیین، با عنایت به رأی هیأت داوران و با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابیهای تخصصی، نشان ویژه «مدیر ارشد تعالیگر ارتباطی»، به دلیل تعالیجویی و تعالیگری در سازماندهی مخابرات با مخاطبان درونی و بیرونی، به دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد. همچنین در این مراسم، بر اساس ارزیابیهای تخصصی انجام شده، ایرانسل با کسب بیشترین امتیاز در بین شرکتکنندگان، موفق به دریافت تندیس زرین ۶ ستاره سرآمدی ارتباطات سازمانی شد.
در این ارزیابی، ارتباطات سازمانی ایرانسل «به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی، بر اساس مدل QMPR و کسب ۸۱۵ امتیاز طبق آرای ممیزان و ارزیابان و دریافت ۶ ستاره»، شایسته دریافت تندیس زرین سرآمدی شناخته شده است.
همچنین در بخشی از این مراسم، پیام خانم ناتاشا پاولوویچ بویا، رئیس انجمن بینالمللی ارتباطات سازمانی (IPRA) قرائت شد. در این پیام، رئیس IPRA، روابطعمومیها را بیش از گذشته، ایفاگر نقشی بنیادین در همه جنبههای روابط فردی، میانفردی، اجتماعی و سازمانی دانست که باید همواره و هوشمندانه، به سمت برتری و سرآمدی بیشتر گام بردارند و روز به روز بر کیفیت و اثربخشی فعالیتها، اضافه کنند.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت در این مراسم با اشاره به اینکه صنایع، پیشران همه حوزهها هستند، گفت: تعریف مدل تعالی برای ارتباطات سازمانی، در کنار فرآیندهای پیشرفت و کاربرمداری، کار ارزشمندی است که امیدواریم صنایع پیشران آن باشند.
تقدیر از یک عمر دستاوردهای علمی پروفسور باقر ساروخانی، پدر علم مطالعات اجتماعی مخابرات ایران نیز از بخشهای دیگر این مراسم بود. او با اشاره به اینکه سرآمدان معماران توسعه پایدار هستند، گفت: به تک تک شما برگزیدگان تبریک میگویم. سرآمدی در ارتباطات سازمانی، انطباق هر روزه ما با دنیای جدید است. متاورس، AI، شبکه جهانی اشیاء و تکنولوژیهای جدید، تحول در مخابرات را بیش از پیش به وجود میآورند و سرآمدان روابطعمومی، بخشی از این تغییر آینده را رقم میزنند.
روابطعمومی ایرانسل همواره کوشیده است تا همگام با هدف استراتژیک ایرانسل که حرکت از شرکت خدمات ارتباطپایه (Telco) به شرکت فناوریمحور (Techco) است و به عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «نخستین ارائهدهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران»، در چارچوب مسئولیت اجتماعی خود، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانهها را بیش از پیش تقویت کند و برنامههای ایرانسل در کمک به ایجاد زیستبوم دانش مالی دیجیتال را در بخش مسئولیتهای حوزه مخابرات و رسانه، محقق کند.
ایرانسل از بین شرکتهای مشارکتکننده موفق به دریافت تندیس زرین ۶ ستاره شد.