تندیس زرین سرآمدی به دپارتمان ارتباطات سازمانی همراه اول رسید

تندیس زرین سرآمدی به روابط‌عمومی همراه اول رسید


در دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران، شرکت «همراه اول» با دریافت شش ستاره به عنوان روابط‌عمومی برتر، موفق به دریافت تندیس زرین و تقدیر از مدیرعامل خود به‌عنوان مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی شد. این مراسم با حضور مقامات و متخصصان معتبر برگزار شد و پس از ارزیابی مدل تعالی تخصصی EFQM، روابط‌عمومی‌های برتر کشور معرفی شدند. شرکت همراه اول به‌عنوان یکی از روابط‌عمومی‌های برتر با دریافت 815 امتیاز تندیس زرین 6 ستاره را به دست آورد و مدیرعامل خود نیز به‌عنوان مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی تقدیر شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی همراه اول، در دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران، «روابط‌عمومی همراه اول» با دریافت شش ستاره، موفق به دریافت تندیس زرین و از مدیرعامل این شرکت به‌عنوان مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی تقدیر شد.

عصر روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، در دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران که با حضور معاون وزیر تولیدی، استخراج معدنی و بازرگانی، رییس سازمان ملی استاندارد، جمعی از اساتید، مدیران و صاحبنظران روابط‌عمومی کشور در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، از روابط‌عمومی‌های برتر تقدیر به‌عمل آمد.

در این همایش، پس از ارزیابی روابط‌عمومی‌های برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط‌عمومی که شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ٨١ شاخص فرعی است، روابط‌عمومی‌های سرآمد معرفی شدند.

پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط‌عمومی همراه اول که در ارزیابی‌های صورت گرفته با ٨۱۵ امتیاز، ضمن معرفی به‌عنوان روابط‌عمومی سرآمد، برای سومین بار تندیس زرین ۶ ستاره دریافت کرد و با اعطای تندیس ویژه از مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل این شرکت به‌عنوان مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی تقدیر به‌عمل آمد.


بهره گیری از مدل تعالی EFQM در ارزیابی ارتباطات سازمانی
معرفی ارتباطات سازمانی برتر کشور
دریافت تندیس زرین ۶ ستاره توسط همراه اول
تقدیر از مدیر عامل همراه اول به عنوان مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *