امکان ثبت‌نام تمام جانبازان برای بازرگانی بین‌الملل وسایل نقلیه وجود دارد.

تمام جانبازان مشمول می‌توانند برای خودرو وارداتی ثبت نام کنند


در این متن، مهدی ضیغمی، با اشاره به مشکلاتی که در تخصیص وسایل نقلیه به جانبازان به وجود آمده است، اعلام کرده است که به دلیل حجم بالای ورودی به سامانه، برخی از جانبازان نتوانستند درخواست خود را ثبت کنند. معاون وزیر تولیدی استخراج معدنی و بازرگانی نیز تصریح کرده که برای همه جانبازان مشمول این طرح، امکان باز شدن سامانه و انجام ثبت نام و حتی انتخاب خودروی جدید، فراهم خواهد شد. همچنین، ضیغمی تاکید کرده است که سازمان توسعه بازرگانی تا زمانی که مطمئن نشود همه جانبازان مشمول ثبت نام اولیه را انجام داده‌اند، شرایط ثبت تقاضا را تمدید خواهد کرد و از جانبازان خواسته است تا صبوری کنند تا همه مشمولان ثبت نام اولیه را انجام دهند.

به گزارش دیجیاتور، مهدی ضیغمی با اشاره به وضعیت تخصیص وسایل نقلیه به جانبازان اظهار کرد: به دلیل حجم بالای ورودی به سامانه، گاهی در نمایش و ثبت نام اولیه اختلالاتی ایجاد شده است که برخی از جانبازان نتوانستند درخواست خود را ثبت کنند.

معاون وزیر تولیدی استخراج معدنی و بازرگانی تصریح کرد: بی تردید برای همه جانبازان مشمول این طرح این امکان فراهم می‌شود که چنانچه در سامانه نتوانستند ثبت نام کنند، مجدد سامانه باز شود و امکان ثبت نام یا ویرایش و حتی انتخاب خودروی جدید را داشته باشند.

وی تاکید کرد: سازمان توسعه بازرگانی تا زمانی که مطمئن نشود همه جانبازان مشمول ثبت نام اولیه انجام نداده‌اند، شرایط ثبت تقاضا را تمدید خواهد کرد.

ضیغمی از جانبازان خواست که صبوری کنند تا همه مشمولان ثبت نام اولیه را انجام دهند.


وضعیت تخصیص وسایل نقلیه به جانبازان در سامانه باعث ایجاد اختلالاتی در نمایش و ثبت نام اولیه شده است. به همه جانبازان این امکان فراهم خواهد شد که در صورت عدم توانایی در ثبت نام، مجدداً سامانه باز شده و امکان ثبت نام، ویرایش و حتی انتخاب خودروی جدید را داشته باشند. سازمان توسعه بازرگانی نیز تا زمانی که مطمئن نشود همه جانبازان ثبت نام اولیه را انجام داده‌اند، شرایط ثبت تقاضا را تمدید خواهد کرد. جانبازان نیز خواستار صبوری برای انجام ثبت نام اولیه همه مشمولان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *