تعلیق مجوز فعالیت دو شرکت خدمات مسافرت هوایی

تعلیق مجوز فعالیت ۲ شرکت خدمات مسافرت هوایی


در این خبر اعلام شده است که دو شرکت خدمات مسافرت هوایی به دلیل گران‌فروشی و نمایش نرخ بلیت هواپیما بالاتر از مقررات مربوطه، برای مدت یک ماه تعلیق شدند. همچنین سازمان پرواز کشوری فهرست هشت سایت غیرمجاز فروش بلیت هواپیما را برای مسدود سازی ارسال کرده است و اعلام کرده که نظارت‌های بر روی فروش بلیت‌های هواپیما تشدید شده و هیچ آژانس یا سایتی اجازه تخلف ندارد.

به گزارش دیجیاتور، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان پرواز کشوری، گفت: مجوز فعالیت دو شرکت خدمات مسافرت هوایی یاد شده به دلیل گران‌فروشی و نمایش نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی بالاتر از نرخ‌نامه ابلاغی این سازمان به مدت یک ماه تقویمی تعلیق شد.

یازرلو همچنین گفت: سازمان پرواز کشوری در نامه‌ای به معاون دادستان و جانشین سرپرست دادسرای عمومی و تحول اساسی ویژه فرودگاه‌های تهران، فهرست هشت سایت غیرمجاز فروش بلیت هواپیما به نشانی

www.Hamanseir724.ir
www.Golgasht.net
www.780bilit.ir
www.flytooday.ir
www.anilparvaz.com
www.flayday.ir
www.aniticket24.ir
www.sepidcharter.co

را برای صدور دستور انسداد و مسدود کردن درگاه ارسال کرد.

وی ادامه‌داد: نظارت‌های سازمان پرواز کشوری بر روند فروش بلیت هواپیما در همه بخش‌ها از جمله اینترنتی و در این ایام تشدید شده و اجازه تخلف به هیچیک از آژانس‌ها و یا سایت‌های فروش بلیت داده نمی‌شود.


تعلیق مجوز دو شرکت خدمات مسافرت هوایی به دلیل گران‌فروشی و نمایش نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی اعلام شد. سازمان پرواز کشوری هشت سایت غیرمجاز فروش بلیت هواپیما را به دادستان ارسال کرد و از تخلفات در فروش بلیت هواپیما هشدار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *