آرامش و همکاری قوی بین ساترا و حکومت وجود دارد

تعامل خوبی بین ساترا و دولت برقرار است


در این متن احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی حکومت، درباره برگزاری نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران و هم‌افزایی بین صاحبان بستر نرم‌افزاری‌ها صحبت می‌کند. او اعلام می‌کند که ساترا به عنوان نهاد تنظیم‌گر در قبال بستر نرم‌افزاری‌ها موظف است اطمینان خاطر صاحبان کسب‌وکار را جلب کند تا بتوانند براساس قواعد شفافی که متناسب با آن مطالبه‌گری می‌شود، فعالیت کنند. صالحی همچنین به ایجاد اطمینان صاحبان کسب‌وکار از لحاظ تامین مالی در بخش خصوصی و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها اشاره می‌کند و تاکید می‌کند که حکومت انقلابی بهترین زمان برای هم‌افزایی بین دستگاه‌ها است و تقویت ساترا از سوی حکومت صورت می‌گیرد.

به گزارش دیجیاتور، احسان صالحی دبیر شورای اطلاع‌رسانی حکومت درباره برگزاری نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران با هدف هم‌افزایی بین صاحبان بستر نرم‌افزاری‌ها گفت: ساترا به عنوان نهاد تنظیم‌گر در قبال بستر نرم‌افزاری‌ها موظف است اطمینان خاطر بدهد تا صاحبان کسب‌وکار نسبت به آینده این حوزه آسوده‌ خاطر باشد. یعنی بدانند قواعد شفافی حاکم است و متناسب با این قواعد از او مطالبه‌گری می‌شود و باید در این چارچوب کار کنند.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی حکومت درباره ایجاد اطمینان به صاحبان کسب‌وکار از لحاظ تامین مالی در بخش خصوصی توضیح داد: یعنی من نوعی که در حوزه مالی کسب‌وکار دارم، بدانم وضع بازار در سه ماه آینده چگونه است. در حوزه دیجیتال هم همینطور است. البته حوزه‌های نوپا در ابتدا نیاز به گفت‌وگو دارد، دوستان ساترا هم تا به حال همین مسیر را رفتند.

وی در ادامه تاکید کرد: نیاز به هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاهی داریم. کسی که از بیرون نظاره‌گر تعامل بین دستگاه‌ها است ممکن است بگوید بین دستگاه‌ها هماهنگی نیست، بعد از من می‌خواهند با ضوابط ساترا آشنا شوم. البته با روی کار آمدن حکومت انقلابی بهترین زمان برای هم‌افزایی بین دستگاه‌ها است؛ چراکه این حکومت همسو است و به نسبت حکومت قبل رویکرد متفاوتی دارد. این همگرایی به تعامل بهتر ساترا و حکومت و تقویت هر چه بیشتر ساترا از سوی حکومت منجر شده است.


برگزاری نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران به عنوان نهاد تنظیم‌گر در قبال بستر نرم‌افزاری‌ها، موظف است اطمینان خاطر صاحبان کسب‌وکار را درباره آینده این حوزه به آن‌ها بدهد. صاحبان کسب‌وکار باید در این چارچوب کار کنند و متناسب با قواعد شفافی عمل کنند. ایجاد اطمینان به صاحبان کسب‌وکار در بخش خصوصی می‌تواند برای آن‌ها راهنمایی وضع بازار در آینده باشد. هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها نیز لازم است و حکومت انقلابی بهترین زمان برای این همگرایی است. این همگرایی به تعامل بهتر ساترا و حکومت و تقویت ساترا از سوی حکومت منجر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *