تردد سنگین در بزرگراه‌های شمالی/ تردد خوابگاه قزوین – کرج

تردد روان در محورهای شمالی/ ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج


در این متن اعلام شده است که محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) تردد خوبی دارند. همچنین در برخی از مقاطع محور شهریار-تهران و آزادراه ساوه-تهران تردد سنگین گزارش شده است. در مورد آزادراه قزوین-رشت اعلام شده است که دارای باران و مه در برخی از مناطق بلند است و در محورهای دیگر شمالی بارش برف و باران دیده می شود.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان است. آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، آزادراه ساوه – تهران محدوده رضی آباد، محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع تردد سنگین گزارش شده است.

آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است. برخی از محورهای استان‌های مازندران، مرکزی، لرستان، خراسان رضوی، گلستان و چهارمحال و بختیاری، گیلان، کرمان و خراسان شمالی دارای بارش برف و باران است.


محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان است. آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، آزادراه ساوه – تهران محدوده رضی آباد، محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع تردد سنگین گزارش شده است. آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است. برخی از محورهای استان‌های مازندران، مرکزی، لرستان، خراسان رضوی، گلستان و چهارمحال و بختیاری، گیلان، کرمان و خراسان شمالی دارای بارش برف و باران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *