شرکت‌های برتر ایرانی از جهت رشد سریع در صدر قرار گرفتند

تاپ در میان برترین شرکت‌های ایرانی از نظر رشد سریع قرار گرفت

0 نظر


گروه تاپ با ارائه بیش از ۱۰۰ سرویس کاربردی و مهم در یک سوپر برنامه تلفن همراه، به عنوان یکی از شرکت‌های برتر ایرانی با رشد سریع تقدیر شد. تاپ در دسته‌های خدمات پرداخت آنلاین، خدمات آنلاین وسایل نقلیه، خدمات مالی و اعتباری، خدمات سلامت آنلاین، مسافرت و توریسم و سبک زندگی فعالیت می‌کند. مهم‌ترین خدمات وسایل نقلیه تاپ شامل استعلام و پرداخت خلافی، پوشش ریسک‌های بدنه و شخص ثالث، تعمیرگاه و کارواش در محل و… است. همچنین تاپ از تنوع خدمات و ارائه‌ی سرویس‌های متنوع از جمله امکان ثبت و استعلام چک‌های صیادی و احراز هویت سجام برای کاربران استفاده می‌کند. شرکت تاپ با تمرکز بر بهره‌وری، رفاه کاربران و ایجاد اشتغال‌زایی نیروهای متخصص، در حوزه تکنولوژی مالی ایران پیشرفت چشمگیری داشته است.

به گزارش بازرگانی دیجیاتور، سوپر برنامه تلفن همراه تاپ، برای دومین سال متوالی، به عنوان یکی از شرکت‌های برتر ایرانی با رشد سریع، مورد تقدیر قرار گرفت. شرکت تابان آتی‌پرداز (سوپر برنامه تلفن همراه تاپ با وبسایت https://top.ir) با کسب درآمد ۴۱۷۲.۲ و رشد دو برابری درآمد خود نسبت به سال گذشته، موفق به صعود ۱۴ پله و کسب جایگاه ۳۹۳ در میان شرکت‌های برتر ایرانی شد. این شرکت جایزه بالاترین رشد را در بین صد شرکت چهارم، از آن خود کرد و در بین سه شرکت برتر از نظر رشد سریع، نیز جای گرفت.

تاپ از سال‌های ابتدایی فعالیت خود، با به‌کارگیری متخصصان حوزه تکنولوژی مالی و شناخت درستی از نیاز کاربران ایرانی، توانسته است با سرعت قابل‌توجهی به اهداف خود نزدیک شود.

یکی از دلایلی اصلی قرار گرفتن تاپ در بین شرکت‌های برتر ایرانی، ارائه بیش از ۱۰۰ سرویس کاربردی و مهم در یک سوپر برنامه تلفن همراه است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای انواع برنامه تلفن همراه‌ها و برنامه‌های موبایل باشد.

سوپر برنامه تلفن همراه تاپ در ۵ دسته اصلی، خدمات پرداخت آنلاین، خدمات آنلاین وسایل نقلیه، خدمات مالی و اعتباری، خدمات سلامت آنلاین، مسافرت و توریسم و سبک زندگی را ارائه می‌دهد.

اصلی‌ترین خدمات وسایل نقلیه تاپ، استعلام و پرداخت خلافی، پرداخت عوارض، پوشش ریسک‌های بدنه و شخص ثالث، تعمیرگاه و کارواش در محل و… است. همچنین انواع سرویس‌‎های کارت به کارت، سلامت، مسافرت و توریسم، خرید شارژ و شبکه جهانی، بازار سرمایه، استعلام وضعیت گذرنامه و… در این برنامه تلفن همراه به کاربران ارائه می‌شود. از مهم‌ترین مواردی که باعث می‌شود سوپر برنامه تلفن همراه تاپ به یکی از بهترین برنامه‌ها برای کاربران تبدیل شود، تنوع خدمات تاپ و ارائه‌ی سرویس‌های متنوع از جمله امکان ثبت و استعلام چک‌های صیادی و همچنین احراز هویت سجام است.

شرکت تابان آتی پرداز با نام تجاری تاپ، با تمرکز بر مهم‌ترین شاخص‌های مالی، گامی مؤثر در رشد حوزه تکنولوژی مالی ایران برداشته است. افزایش هرچه بیشتر بهره‌وری، کمک به ارتقای رفاه کاربران ایرانی، ایجاد یک بستر نرم‌افزاری امن و آنلاین برای انواع خدمات مهم و همچنین سهم بزرگ در ایجاد اشتغال‌زایی نیروهای متخصص را می‌توان از اهداف اصلی این مجموعه دانست.

مراسم تقدیر از شرکت‌های برتر ایرانی، در بیست‌وششمین همایش شرکت‌های برتر ایران با حضور سیداحسان خاندوزی، وزیر امور دانش مالی و دارایی، عباس علی‌آبادی، وزیر تولیدی، استخراج معدنی و بازرگانی، در روز دوشنبه ۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. شماری از مسئولین و صاحب‌نظران مالی کشور و همچنین مدیران و نمایندگان ۵۰۰ شرکت برتر و بزرگ کشور، توسط سازمان سازماندهی صنعتی در این مراسم حضور داشتند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و دیجیاتور در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


سوپر برنامه تلفن همراه تاپ، به عنوان یکی از شرکت‌های برتر ایرانی با رشد سریع، مورد تقدیر قرار گرفت. شرکت تابان آتی‌پرداز (سوپر برنامه تلفن همراه تاپ با وبسایت https://top.ir) با کسب درآمد ۴۱۷۲.۲ و رشد دو برابری درآمد خود نسبت به سال گذشته، موفق به صعود ۱۴ پله و کسب جایگاه ۳۹۳ در میان شرکت‌های برتر ایرانی شد. این شرکت جایزه بالاترین رشد را در بین صد شرکت چهارم، از آن خود کرد و در بین سه شرکت برتر از نظر رشد سریع، نیز جای گرفت. تاپ از سال‌های ابتدایی فعالیت خود، توانسته است با سرعت قابل‌توجهی به اهداف خود نزدیک شود. یکی از دلایلی اصلی قرار گرفتن تاپ در بین شرکت‌های برتر ایرانی، ارائه بیش از ۱۰۰ سرویس کاربردی و مهم در یک سوپر برنامه تلفن همراه است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای انواع برنامه تلفن همراه‌ها و برنامه‌های موبایل باشد. سوپر برنامه تلفن همراه تاپ در ۵ دسته اصلی، خدمات پرداخت آنلاین، خدمات آنلاین وسایل نقلیه، خدمات مالی و اعتباری، خدمات سلامت آنلاین، مسافرت و توریسم و سبک زندگی را ارائه می‌دهد. مراسم تقدیر از شرکت‌های برتر ایرانی، در بیست‌وششمین همایش شرکت‌های برتر ایران با حضور سیداحسان خاندوزی، وزیر امور دانش مالی و دارایی، عباس علی‌آبادی، وزیر تولیدی، استخراج معدنی و بازرگانی، در روز دوشنبه ۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *