بیش از ۹ میلیون تن کالا از استان البرز به مناطق دیگر حمل شده است.

بیش از ۹ میلیون تن کالا از استان البرز حمل شده است


به گزارش دیجیاتور، حسین پرویزی، رئیس اداره ترانزیت کالای اداره‌کل راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای البرز، اعلام کرد که از ابتدای سال تاکنون، ۹ میلیون و ۴۸۹ هزار و ۸۴۸ تن کالا طی ۷۹۱ هزار مسافرت کامیونی از استان البرز به سراسر کشور حمل شده است. وی همچنین تعداد شرکت‌های ترانزیت کالای استان را ۱۰۰ شرکت اعلام و افزود که تعداد بارنامه‌های صادره توسط این شرکت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۲ درصدی همراه بوده است. سهم ناوگان ترانزیت کالای شهرستان‌های استان در جابه‌جایی کالا نیز بررسی شده و اعلام شده است که سهم شهرستان فردیس ۱۰ درصد، اشتهارد ۱۷ درصد، کرج ۲۰ درصد، ساوجبلاغ و چهارباغ ۲۷ درصد و سهم شهرستان نظرآباد ۲۶ درصد بوده است. مقصد اصلی بارهای استان نیز به ترتیب استان‌های تهران، قزوین، گیلان، مازندران، بندرعباس و اصفهان اعلام شده است و با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی اشتهارد، بهارستان، سیمین دشت و کوثر و… عمده محصولات جابه‌جا شده از البرز انواع محصولات زراعت، فروارده‌های نفتی، لبنی و ضایعات آهن را شامل می‌شود.

به گزارش دیجیاتور، حسین پرویزی، رئیس اداره ترانزیت کالای اداره‌کل راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای البرز، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹ میلیون و ۴۸۹ هزار و ۸۴۸ تن کالا طی ۷۹۱ هزار مسافرت کامیونی از مبدا استان البرز به سراسر کشور حمل شده است.

وی تعداد شرکت‌های ترانزیت کالای استان را ۱۰۰ شرکت اعلام کرد و افزود: تعداد بارنامه‌های صادره توسط این شرکت‌ها برابر با ۷۹۱ هزار و ۲۰۷ مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۲ درصدی همراه بوده است.

رییس اداره ترانزیت کالای اداره‌کل راهداری و ترانزیت بزرگراه‌ای البرز به سهم شهرستان‌های استان در جابه‌جایی کالا در این بازه زمانی اشاره کرد و گفت: سهم ناوگان ترانزیت کالای شهرستان فردیس ۱۰ درصد، اشتهارد ۱۷ درصد، کرج ۲۰ درصد، ساوجبلاغ و چهارباغ ۲۷ درصد و سهم شهرستان نظرآباد ۲۶ درصد بوده است.

این مسؤول با بیان اینکه مقصد اصلی بارهای استان به ترتیب استان‌های تهران، قزوین، گیلان، مازندران، بندرعباس و اصفهان اعلام شده است، گفت: با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی اشتهارد، بهارستان، سیمین دشت و کوثر و… عمده محصولات جابه‌جا شده از البرز انواع محصولات زراعت، فروارده‌های نفتی، لبنی و ضایعات آهن را شامل می‌شود.


تاکنون ۹ میلیون و ۴۸۹ هزار و ۸۴۸ تن کالا در ۷۹۱ هزار مسافرت کامیونی از استان البرز به سراسر کشور حمل شده است. تعداد شرکت‌های ترانزیت کالای استان ۱۰۰ شرکت است و تعداد بارنامه‌های صادره توسط این شرکت‌ها ۷۹۱ هزار و ۲۰۷ مورد است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۲ درصدی همراه بوده است. سهم ناوگان ترانزیت کالای شهرستان‌های البرز در جابه‌جایی کالا در این بازه زمانی به ترتیب برابر است با: فردیس ۱۰ درصد، اشتهارد ۱۷ درصد، کرج ۲۰ درصد، ساوجبلاغ و چهارباغ ۲۷ درصد و نظرآباد ۲۶ درصد. مقصد اصلی بارهای استان البرز به ترتیب تهران، قزوین، گیلان، مازندران، بندرعباس و اصفهان اعلام شده است و عمده محصولات جابه‌جا شده از البرز عبارتند از: محصولات زراعت، فروارده‌های نفتی، لبنی و ضایعات آهن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *