«بچه هوشمند» تجربه میزبانی کودکان کم برخوردار در هنر هفتم

«بچه زرنگ» میزبان کودکان کم‌برخوردار شد/تجربه اولین ورود به سینما


در رویدادی که در هنر هفتم شکوفه برگزار شد، انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» برای کودکان قشر آسیب پذیر به نمایش درآمد. ۸۰ نفر از مددجویان به همراه فرزندان خود با همراهی مددکاران اجتماعی به تماشای این اثر سینمایی نشستند و تجربه شادی را در کنار یکدیگر داشتند. برخی از مددجویان نیز برای اولین بار به سالن هنر هفتم رفتند و تماشای این اثر سینمایی را تجربه کردند. این تجربه مشترک اثر سینمایی دیدن افراد مددکار و مددجویان به اندازه‌ی کافی برای اعتمادسازی و ایجاد فضای تعاملی میان آنها تأثیرگذار است. انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» توسط گروه “آثار خلاقانه پویا” و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری ۲۵۰ هنرمند جوان ساخته شده است و با جذب بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار مخاطب در سینماها، به عنوان پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین اثر سینمایی کودک مطالعات تاریخی سینمای ایران ثبت رکورد کرده است.

به گزارش دیجیاتور، انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در رویدادی که در هنر هفتم شکوفه برگزار شد برای کودکان قشر آسیب پذیر به نمایش درآمد که همراه با خانواده‌هایشان به تماشای این اثر نشستند.

۸۰ نفر از مددجویان به همراه فرزندان خود با همراهی مددکاران اجتماعی به تماشای اثر سینمایی سینمایی «بچه زرنگ» نشستند، تا لحظات شادی را در کنار یکدیگر تجربه کنند.

تعدادی از این مددجویان برای اولین‌بار به سالن هنر هفتم قدم گذاشته و توانستند تماشای فیلمی روی پرده نقره‌ای را تجربه کنند.

طبق تجربیات مددکاران اجتماعی، تجربه مشترک اثر سینمایی دیدن مددکاران و مددجویان در جهت اعتمادسازی و ایجاد فضایی تعاملی میان آنها تأثیر به‌سزایی دارد.

انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری محصول مشترک گروه «آثار خلاقانه پویا» و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به همت یک گروه ۲۵۰ نفره از هنرمندان جوان ایران ساخته شده است. هومن حاجی عبداللهی، میرطاهری مظلومی، هدایت هاشمی از جمله صداپیشگان و سعید شیخ‌زاده مدیر دوبلاژ این اثر هستند.

این انیمیشن با جذب بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار مخاطب در سینماها، رکورد پرمخاطب‌ترین انیمیشن و پرفروش‌ترین اثر سینمایی کودک مطالعات تاریخی سینمای ایران را در اختیار دارد و همچنان نیز روی پرده است.


انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری محصول مشترک گروه «آثار خلاقانه پویا» و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به همت یک گروه ۲۵۰ نفره از هنرمندان جوان ایران ساخته شده است.
این انیمیشن با جذب بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار مخاطب در سینماها، رکورد پرمخاطب‌ترین انیمیشن و پرفروش‌ترین اثر سینمایی کودک مطالعات تاریخی سینمای ایران را در اختیار دارد و همچنان نیز روی پرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *