برگزاری مراسم افتتاحیه پاویون دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین رویداد حوزه شرق آفریقا

برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین رویداد حوزه شرق آفریقا


بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت شرق آفریقا از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در شهر نایروبی پایتخت کنیا برگزار می‌شود. این رویداد شامل بیست‌ و چهارمین دوره نمایشگاه حوزه دارو و تجهیزات علوم درمانی (MEDEXPO AFRICA) و سومین دوره نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی (Kenya AFRILAB ۲۰۲۴) می‌باشد. تجهیزات علوم درمانی، تجهیزات آزمایشگاهی، داروهای انسانی و داروهای دامی از محورهای اصلی این دو نمایشگاه می‌باشند. شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند تا روز شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ در سامانه غزال صندوق پیشرفت و شکوفایی ثبت‌نام و اطلاعات بیشتری را از طریق تماس با شماره تلفن مربوطه کسب کنند. همچنین، برنامه‌های صندوق پیشرفت و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی را در بر دارد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از معاونت علمی، فناوری و دانش مالی دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت شرق آفریقا شامل بیست‌ و چهارمین دوره نمایشگاه حوزه دارو و تجهیزات علوم درمانی (MEDEXPO AFRICA) و سومین دوره نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی (Kenya AFRILAB ۲۰۲۴) از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در شهر نایروبی پایتخت کنیا برگزار می‌شود.

تجهیزات علوم درمانی، تجهیزات آزمایشگاهی، داروهای انسانی، داروهای دامی، محورهای اصلی این دو نمایشگاه هستند.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق پیشرفت و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱-۹۱۰۷۰۰۸۰ داخلی ۳۰۱ (صندوق توسعه فروش خارجی و تبادل فناوری) تماس بگیرند.

یکی از برنامه‌های صندوق پیشرفت و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.


بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت شرق آفریقا شامل بیست‌ و چهارمین دوره نمایشگاه حوزه دارو و تجهیزات علوم درمانی (MEDEXPO AFRICA) و سومین دوره نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی (Kenya AFRILAB ۲۰۲۴) از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در شهر نایروبی پایتخت کنیا برگزار می‌شود.
تجهیزات علوم درمانی، تجهیزات آزمایشگاهی، داروهای انسانی، داروهای دامی، محورهای اصلی این دو نمایشگاه هستند. شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق پیشرفت و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱-۹۱۰۷۰۰۸۰ داخلی ۳۰۱ (صندوق توسعه فروش خارجی و تبادل فناوری) تماس بگیرند.
یکی از برنامه‌های صندوق پیشرفت و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *