برقراری پانزده میلیون تماس صوتی و تصویری در برنامه تلفن همراه “بله”
0 نظر
برنامه تلفن همراه بله که پیامرسان رسمی بانک ملی ایران است، روزانه بیش از ۵۰۰ هزار تماس صوتی و تصویری برقرار میکند و مجموع زمان استفاده از تماسهای بله در روز بیش از ۳ میلیون ساعت است. همچنین ماهانه ۱۵ میلیون تماس را برقرار میکند و رضایت کاربران در پایان تماس ۸۰ درصد است. تماسها در رخصتی آذر هم باز افزایش یافته و امکان برقراری تماس با خارج از کشور نیز در این برنامه تلفن همراه وجود دارد. امکانات برنامه تلفن همراه بله شامل تماس گروهی، جلسات ویدئویی، بهاشتراکگذاشتن صفحه دستگاه و امکان دعوت مخاطبین به تماس نیز میباشد. تکنولوژی پیشرفته باعث شده است که کسبوکارها بتوانند با استفاده از این برنامه تلفن همراه و به صورت غیرحضوری با افراد در شهرها و کشورهای دیگر همکاری کنند. همچنین در دوران همهگیری کرونا تماسهای تصویری بیشتری برقرار شده و بعد از این دوره نیز عادت مردم به استفاده از برنامه تلفن همراههایی که امکان تماس تصویری دارند افزایش یافته است. بله با تمرکز بر ارتباط و ارائه خدمات دیجیتالی با هدف تبدیل شدن به زیستبوم دیجیتال مردم ایران، میتواند تمامی نیازهای ارتباطی و خدماتی را با بهترین کیفیت فراهم کند.
به گزارش دیجیاتور به نقل از پیامرسان بله، به صورت روزانه ۵۰۰ هزار تماس صوتی و تصویری در برنامه تلفن همراه بله، پیامرسان رسمی بانک ملّی ایران برقرار میشود. علاوهبر این، مجموع زمانی که افراد در روز از تماس بله استفاده میکنند، بیش از ۳ میلیون ساعت است. همچنین ماهانه ۱۵ میلیون تماس صوتی و تصویری در این برنامه تلفن همراه برقرار میشود و در عین حال رضایت کاربران که در پایان تماس توسط خودشان ثبت میگردد، ۸۰ درصد است.
امین تجملیان، قائم مقام برنامه تلفن همراه بله، دربارهٔ آمار قابلتوجه تماس در بله، اضافه کرد: «تماسهایی که در رخصتی آذر بهخاطر مشکلات زیستمحیطی، برقرار شد؛ بدون کاهش رضایت بوده است. در آن ایام به صورت روزانه میزبان تقریباً ۱۰۰ هزار تماس بیشتر در بله بودهایم.»
امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با خارج از کشور یکی از مهمترین قابلیتهای تماس در بله محسوب میشود که برقراری ارتباط تصویری را با دوستان و عزیزانی که فاصلهٔ زیادی با یکدیگر دارند بهراحتی فراهم میکند.
این برنامه تلفن همراه، ویژگیهای مهمی از قبیل تماس گروهی تا ۲۰ نفر و امکان تشکیل جلسات و ویدئو کنفرانس، بهاشتراکگذاشتن صفحهٔ دستگاه (screen share) و ساخت لینک در بله امکانپذیر است. علاوهبر این، با قابلیت «دعوت مخاطبین به تماس» میتوان با افرادی که عضو یک گروه نیستند، بدون نیاز به ساخت گروه، تماس برقرار کرد یا آنها را به یک تماس دیگر اضافه کرد.
پیشرفت روزافزون تکنولوژی سبب شده تا بسیاری از کسبوکارها به فکر داشتن نیروهای متخصص و برقراری ارتباط با افرادی در دیگر شهرها و سایر کشورها باشند و بتوانند از راه دور و غیرحضوری با آنها همکاری کنند. در چنین حالتی باید نرمافزاری را شناسایی کنند که علاوه بر برقراری ارتباط به عنوان یک پیامرسان، در ایران نیز در دسترس باشد تا به بهترین شکل و با کیفیت بالا در بستری ایمن و مطمئن ارتباط خود را برقرار کنند.
در همین راستا، یکی از نقاط تأثیرگذار برای تماس تصویری دوران همهگیری کرونا بود که بسیاری از افراد مجبور به خانهنشینی بودند و درصد زیادی از کارمندان بهصورت دورکار (از راه دور) وظایف خود را انجام میدادند. بعد از دوران شیوع کرونا نیز نیاز و عادت مردم، آنها را به سمت برنامه تلفن همراههایی که دارای این قابلیت بودند، سوق داد.
برنامه تلفن همراه بله، پیامرسان رسمی بانک ملّی ایران، با تلاش برای تبدیلشدن به زیستبوم دیجیتال مردم ایران علاوه بر خدمات بانکی و پرداختی خود، بر ویژگی پیامرسانی و ارتباطی مانند تماس صوتی و تصویری تمرکز کرده است تا مردم تمامی نیازهای ارتباطی و خدماتی و دیجیتالی خود را با بهترین کیفیت در این بستر مرتفع سازند.
تعداد تماسها و زمان استفاده از تماسها در برنامه تلفن همراه بله بسیار زیاد است. امکان برقراری تماس با کشورهای خارجی نیز وجود دارد. برای تماسهای گروهی تا ۲۰ نفر، تشکیل جلسات و ویدئو کنفرانس، بهاشتراکگذاشتن صفحه دستگاه و ساخت لینک نیز ممکن است. امکان دعوت مخاطبان به تماس و اضافه کردن آنها به گفتوگوی جدید نیز وجود دارد. برنامه کاربردی بله به عنوان یک پیامرسان رسمی بانک ملی ایران علاوه بر خدمات بانکی و پرداختی، تمرکز خود را بر ارتباط و ارائه خدمات ارتباطی با بهترین کیفیت قرار داده است.