برتری ایرانسل در جشنواره فرهنگی مالی صداوسیما
0 نظر
اولین جشنواره فرهنگی مالی آگهیهای بازرگانی تحت حضور پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما ، جمعی از مدیران صدا و سیما، فعالان مالی، تولیدکنندگان، شرکتهای تبلیغاتی و هنرمندان در سالن همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد. در این جشنواره، لوح تقدیر و تندیس بهترین آگهی به دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل اهدا شد. رئیس سازمان صداوسیما در توضیح هدف برگزاری این جشنواره بیان کرد که معرفی محصولات بازرگانی نقش کاملی در پیشرفت مالی و توسعه کشور دارد و باید از ساخت و ساز داخلی حمایت کرد. جشنواره با سمینارهای تخصصی و غرفههای نمایشگاهی نیز همراه بود.
به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی ایرانسل، اولین جشنواره فرهنگی مالی آگهیهای بازرگانی، دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲، با حضور پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما، جمعی از مدیران صدا و سیما، فعالان مالی، ساخت و ساز کنندگان، شرکتهای تبلیغاتی و هنرمندان، در سالن همایشهای بینالمللی صداوسیما، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. در این جشنواره، لوح تقدیر و تندیس بهترین آگهی، به دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل اهدا و از خدمات و تلاشهای ارزنده وی، به عنوان «برگزیده بخش بهترین آگهی تجاری رادیویی»، تقدیر شد.
این لوح و تندیس، از سوی رئیس سازمان صداوسیما اهدا شد و مهندس رضا موحدی مدیرکل فروش و معرفی محصولات ایرانسل، به نمایندگی از مدیرعامل ایرانسل، آن را دریافت کرد.
رئیس سازمان صداوسیما در توضیح هدف برگزاری این جشنواره گفت: از منظر مالی، معرفی محصولات بازرگانی مکمل چرخه مالی ساخت و ساز، مصرف و عرضه است و درنهایت به پیشرفت مالی و توسعه کشور منجر میشود. از این رو ما با افتخار وظیفه خودمان میدانیم از ساخت و ساز داخلی حمایت کنیم و فعالان عرصه ساخت و ساز و کسانی که برای اعتلای کشور در حوزه مالی و ساخت و ساز مقابل مشکلات سینه سپر کردند را نهتنها درک کنیم، بلکه تمامقد در خدمتشان باشیم.
این جشنواره که از بخشهای مختلف تشکیل شده و برگزیدگانی از صنایع متفاوت داشت، در روز اختتامیه، با سمینارهای تخصصی و غرفههای نمایشگاهی، میزبان علاقهمندان بود.
ایرانسل در جشنواره فرهنگی مالی صداوسیما، به عنوان برگزیده بخش بهترین آگهی تجاری رادیویی، لوح تقدیر و تندیس بهترین آگهی را دریافت کرد. این جشنواره با حضور پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما، جمعی از مدیران صدا و سیما، فعالان مالی و تولیدکنندگان در سالن همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد. هدف برگزاری این جشنواره، حمایت از ساخت و ساز داخلی و فعالان عرصه ساخت و ساز بوده و معرفی محصولات بازرگانی را به عنوان مکمل چرخه مالی ساخت و ساز، مصرف و عرضه مطرح کرده است. در این جشنواره، سمینارهای تخصصی و غرفههای نمایشگاهی نیز برگزار شده است.