پایان بایکوت صهیونیستها: ضرر برندهای آمریکایی
0 نظر
در این متن، ذکر شده است که بسیاری از شرکتهای غربی به دلیل درگیری صهیونیستها با نیروهای مقاومت فلسطینی و حمایت از اسرائیل، با کاهش شدید فروش و تعداد مشتریان خود روبرو هستند. بر اثر درگیری تا کنون حدود ۳۰ هزار نفر از مردم غزه جان خود را از دست دادهاند که منجر به شکل گیری موج گسترده بایکوت و محدودیتهای بینالمللی برندهای صهیونیستی گشته است. برندهای آمریکایی مانند استارباکس، مکدونالدز و کوکاکولا از جمله برندهایی هستند که بایکوت و محدودیتهای بینالمللی برای آنها بسیار هزینهبر شده است و ارزش سهام شرکت بین المللی محل غذاخوریهای آمریکانا نیز در بازار سهام عربستان ۲۷ درصد کاهش یافته است. کارشناسان پیشبینی میکنند که در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴ شرکتهای مذکور به دلیل بایکوت تولیداتشان در کشورهای اسلامی با کاهش شدید سود و درآمد مواجه خواهند شد.
به گزارش خبرنگار دیجیاتور به نقل از بلومبرگ، بسیاری از شرکتهای غربی به خاطر درگیری صهیونیستها با نیروهای مقاومت فلسطینی در غره و حمایت از اسرائیل شاهد کاهش شدید فروش و تعداد مشتریان خود بوده اند.
درگیری رژیم صهیونیستی با نیروهای فلسطینی که تا کنون به قربانی شدن حدود ۳۰ هزار نفر از مردم غزه منجر شده، موجب شکل گیری موج گسترده بایکوت و محدودیتهای بینالمللی برندهای صهیونیستی یا حامی این رژیم در کشورهای مسلمان شده است.
گفته میشود این بایکوت برای برندهای آمریکایی نظیر استارباکس، مکدونالدز و کوکاکولا بسیار گران تمام شده و به عنوان مثال ارزش سهام شرکت بین المللی محل غذاخوریهای آمریکانا که مالک برندهای KFC، پیتزا هات، کریسپی و هاردی در خاورمیانه است در بازار سهام عربستان طی ۳ ماه گذشته ۲۷ درصد سقوط کرده است.
کارشناسان بر این باورند که در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴ به خاطر بایکوت تولیدات این برندهای در کشورهای اسلامی، شاهد کاهش شدید سود و درآمد آنها خواهیم بود.
شرکتهای غربی به خاطر درگیری صهیونیستها با نیروهای مقاومت فلسطینی کاهش فروش و مشتریان خود را تجربه کردهاند. درگیری رژیم صهیونیستی با نیروهای فلسطینی منجر به بایکوت و محدودیتهای بینالمللی برندهای صهیونیستی یا حامی این رژیم در کشورهای مسلمان شده است. بایکوت این برندها، ارزش سهام شرکت بین المللی محل غذاخوریهای آمریکانا را در بازار سهام عربستان به طور قابل توجهی کاهش داده است. در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴، به خاطر بایکوت تولیدات این برندها در کشورهای اسلامی، سود و درآمد آنها به شدت کاهش خواهد یافت.