بازگشایی سامانه ثبت طرح مرکز گسترش از اردیبهشت ۱۴۰۳

بازگشایی سامانه ثبت طرح مرکز گسترش از اردیبهشت ۱۴۰۳


به طرح‌های مستند و همکاری با مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، فرصت داده شده است تا از اول اردیبهشت ۱۴۰۳ با ورود به سامانه ثبت طرح در defc.ir، طرح‌های خود را ثبت کنند. پس از بررسی، تماس با مستندسازان یا تهیه‌کنندگانی که طرح‌شان پذیرفته شده است، برقرار خواهد شد. اولویت‌های مرکز گسترش در حمایت از آثار شامل موضوعاتی از جمله خانواده، محیط‌زیست، مسایل اجتماعی و غیره می‌باشد. هر مستندساز و تهیه‌کننده می‌تواند یک طرح را ثبت کند و در صورت همخوانی با معیارهای ساخت و ساز و حمایت مرکز، فرصت ساخت را به دست خواهند آورد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از روابط‌عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، علاقه‌مندان به سینمای مستند و همکاری با مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی می‌توانند از اول اردیبهشت ۱۴۰۳ با ورود به سامانه ثبت طرح در defc.ir، (بخش ساخت و ساز) طرح خود را ثبت کنند.

پس از بررسی طرح‌ها، با مستندسازان یا تهیه‌کنندگانی که طرح‌شان پذیرفته شده، تماس گرفته می‌شود. هر مستندساز و تهیه‌کننده می‌تواند یک طرح ثبت کند.

اولویت‌های مرکز گسترش در حمایت آثار به شرح زیر است:

خانواده، فرزندآوری، جمعیت، پیرسالی

محیط‌زیست، سازماندهی انرژی، حفاظت جانوران

طرح مسایل اجتماعی، پرسشگری، مطالبه‌گری

بدیهی است طرح‌هایی که در قالب این اولویت‌ها نباشند، اما با معیارهای ساخت و ساز و حمایت در مرکز گسترش همخوانی داشته باشند، فرصت ساخت را به دست خواهند آورد.


علاقه‌مندان می‌توانند از اول اردیبهشت تا ثبت طرح در defc.ir، طرح خود را ثبت کنند. هر مستندساز و تهیه‌کننده می‌تواند یک طرح ثبت کند. اولویت‌های مرکز گسترش در حمایت آثار شامل خانواده، فرزندآوری، جمعیت، پیرسالی، محیط‌زیست، سازماندهی انرژی، حفاظت جانوران، طرح مسایل اجتماعی، پرسشگری، مطالبه‌گری است. طرح‌هایی که با این اولویت‌ها همخوانی داشته باشند، فرصت ساخت را خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *