بازدید دبیر ستاد توسعه فناوری های فرهنگی معاونت علمی از غرفه مهر به فارسی: بازدید دبیر ستاد توسعه فناوری های فرهنگی معاونت علمی از غرفه مهر

بازدید دبیر ستاد توسعه فناوری های فرهنگی معاونت علمی از غرفه مهر


در سومین روز از نمایشگاه رسانه های ایران، مسعود حسنلو دبیر ستاد فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و دانش مالی دانش بنیان ریاست جمهوری در غرفه دیجیاتور حضور یافت و در مصاحبه با خبرنگار فناوری مهر، از ایجاد کنسرسیوم های مشترک صادراتی ویژه صنایع خلاق و فناوری های فرهنگی و همچنین امریه سربازی شرکت های خلاق برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مستقر در نمایشگاه رسانه های ایران، مسعود حسنلو دبیر ستاد فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و دانش مالی دانش بنیان ریاست جمهوری در سومین روز از نمایشگاه در غرفه دیجیاتور حضور یافت.

حسنلو در مصاحبه با خبرنگار فناوری مهر، ضمن ارائه آماری از شرکت های خلاق از ایجاد کنسرسیوم های مشترک صادراتی ویژه صنایع خلاق و فناوری های فرهنگی و همچنین امریه سربازی شرکت های خلاق برای نخستین بار خبر داد.


مسعود حسنلو در نمایشگاه حضور یافت و در مصاحبه با خبرنگار فناوری مهر، آماری از شرکت های خلاق و ایجاد کنسرسیوم های مشترک صادراتی ویژه صنایع خلاق و فناوری های فرهنگی را ارائه کرد. همچنین به امریه سربازی شرکت های خلاق برای نخستین بار اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *