بازدید دانشجویان برتر موسسه آموزش عالی صدا و سیما از غرفه ایرانسل در تلکام
0 نظر
در سومین روز نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳، غرفه ایرانسل در سالن ۸ و ۹ این نمایشگاه، میزبان دانشجویان نخبه از موسسه آموزش عالی صداوسیما بود. تیم ایرانسللبز طی این بازدید، بخشهای مختلف غرفه ایرانسل از جمله آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای حوزههای مختلف فناوریهای ارتباطی را به دانشجویان ارائه داد. استراتژی ایرانسل در چند سال اخیر، حرکت از شرکت خدمات ارتباطپایه (Telco) به شرکت فناوریمحور (Techco) است که هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و بستر نرمافزاری، بتواند خدمات متنوعی را عرضه کند و زیستبوم دیجیتال کشور را توانمندتر سازد. مجموعه ایرانسللبز با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل با جامعه دانشگاهی، تحقیق و توسعه، پیشرفت و تجاریسازی در زمینه شبکه مخابرات و تکنولوژی مخابرات و کسبوکارهای پیرامونی تأسیس شده است. ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، حضور در نمایشگاههای پرمخاطبی از جمله تلکام را در دستور کار خود قرار داده است و تا ۵ دی ۱۴۰۲، میزبان بازدیدکنندگان است. ایرانسل هدف دارد با بهرهگیری از فناوریهای برتر در حوزههای مختلف، خلق ارزش کند.
به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی ایرانسل، در سومین روز از نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳، غرفه ایرانسل در سالن ۸ و ۹ این نمایشگاه، میزبان دانشجویان نخبه از موسسه آموزش عالی صداوسیما بود. تیم ایرانسللبز طی این بازدید، بخشهای مختلف غرفه ایرانسل از جمله آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای حوزههای مختلف فناوریهای ارتباطی، هوشمندسازی، پیشرفت و تحول دیجیتال را به دانشجویان ارائه داد.
توضیح کاربست(use case)های مختلف 5G و معرفی خدمات قابل ارائه بر بستر فناوریهای ارتباطی از جمله جدیدترین دستاوردهای نسل پنجم شبکه تلفنهمراه «5G-SA» و شبکه فیبر نوری منازل و کسبوکارها (FTTx)، ارائه محصولات و خدمات دیجیتال ایرانسل در حوزههای مرتبط با سبک زندگی دیجیتال، ارائه فرصتهای شغلی ایرانسل، معرفی مدرسه AI آکادمی ایرانسل و آشنایی با پروژههای هوشمندسازی ایرانسل، از جمله بخشهای مختلف این بازدید بود.
ایرانسللبز تا کنون با برگزاری دورههای آموزشی برای دانشجویان از جمله هکاتون AI، حمایت از پایاننامهها و تحقیقات دانشگاهی، مشارکت در تجاریسازی ایدههای پژوهشی و…، موجب تعمیق جامعه دانشگاهی با تولیدی مخابرات و تکنولوژی مخابرات شده و بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل بهشمار میرود.
استراتژی ایرانسل در چند سال اخیر، حرکت از شرکت خدمات ارتباطپایه (Telco) به شرکت فناوریمحور (Techco) است که هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و بستر نرمافزاری، بتواند خدمات متنوعی را عرضه کند و زیستبوم دیجیتال کشور را توانمندتر سازد. ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، در راستای تحقق این امر، حضور در نمایشگاههای پرمخاطبی از جمله تلکام را در دستور کار خود قرار داده است و تا ۵ دی ۱۴۰۲، میزبان بازدیدکنندگان است.
مجموعه ایرانسللبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپها و شرکتهای فناور و با مأموریت انجام فعالیتهای تحقیق و توسعه، پیشرفت و تجاریسازی در زمینه شبکه مخابرات و تکنولوژی مخابرات و کسبوکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از موسسه آموزش عالیها، شرکتهای دانشبنیان، استارتاپها و شرکتهای فناور، با هدف تأمین نیازمندیهای بازار ICT تأسیس شده است. چشمانداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساختهای تحقیقاتی دانش مالی دانشبنیان در حوزه مخابرات و تکنولوژی مخابرات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینه خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز پیشرفت ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله بخشهای اصلی آن هستند. ایرانسل، نخستین ارائهدهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، با راهاندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آیندهای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهرهگیری از فناوریهای برتر در حوزههای مختلف، خلق ارزش کند.
ایرانسل در سومین روز از نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳، غرفه ایرانسل در سالن ۸ و ۹ این نمایشگاه، میزبان دانشجویان نخبه از موسسه آموزش عالی صداوسیما بود. تیم ایرانسللبز طی این بازدید، بخشهای مختلف غرفه ایرانسل از جمله آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای حوزههای مختلف فناوریهای ارتباطی، هوشمندسازی، پیشرفت و تحول دیجیتال را به دانشجویان ارائه داد.
توضیح کاربست(use case)های مختلف 5G و معرفی خدمات قابل ارائه بر بستر فناوریهای ارتباطی از جمله جدیدترین دستاوردهای نسل پنجم شبکه تلفنهمراه «5G-SA» و شبکه فیبر نوری منازل و کسبوکارها (FTTx)، ارائه محصولات و خدمات دیجیتال ایرانسل در حوزههای مرتبط با سبک زندگی دیجیتال، ارائه فرصتهای شغلی ایرانسل، معرفی مدرسه AI آکادمی ایرانسل و آشنایی با پروژههای هوشمندسازی ایرانسل، از جمله بخشهای مختلف این بازدید بود.
ایرانسللبز تا کنون با برگزاری دورههای آموزشی برای دانشجویان از جمله هکاتون AI، حمایت از پایاننامهها و تحقیقات دانشگاهی، مشارکت در تجاریسازی ایدههای پژوهشی و…، موجب تعمیق جامعه دانشگاهی با تولیدی مخابرات و تکنولوژی مخابرات شده و بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل بهشمار میرود.
استراتژی ایرانسل در چند سال اخیر، حرکت از شرکت خدمات ارتباطپایه (Telco) به شرکت فناوریمحور (Techco) است که هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و بستر نرمافزاری، بتواند خدمات متنوعی را عرضه کند و زیستبوم دیجیتال کشور را توانمندتر سازد. ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، در راستای تحقق این امر، حضور در نمایشگاههای پرمخاطبی از جمله تلکام را در دستور کار خود قرار داده است و تا ۵ دی ۱۴۰۲، میزبان بازدیدکنندگان است.
مجموعه ایرانسللبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپها و شرکتهای فناور و با مأموریت انجام فعالیتهای تحقیق و توسعه، پیشرفت و تجاریسازی در زمینه شبکه مخابرات و تکنولوژی مخابرات و کسبوکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از موسسه آموزش عالیها، شرکتهای دانشبنیان، استارتاپها و شرکتهای فناور، با هدف تأمین نیازمندیهای بازار ICT تأسیس شده است. چشمانداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساختهای تحقیقاتی دانش مالی دانشبنیان در حوزه مخابرات و تکنولوژی مخابرات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینه خلق محصولات و خدمات این حوزه است. ایرانسل، نخستین ارائهدهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، با راهاندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آیندهای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهرهگیری از فناوریهای برتر در حوزههای مختلف، خلق ارزش کند.