انتشار ابتدایی تیزر “میرو” / روایت خیالی جوان بلوچ با هدفی عظیم

انتشار نخستین تیزر «میرو»/ داستان پسری بلوچ با هدفی بزرگ


اثر سینمایی سینمایی “میرو” به کارگردانی حسین ریگی و تهیه‌کنندگی سعید الهی روایت خیالی زندگی پر فراز و نشیب پسری بلوچ به نام “میرو” است که درگیر اتفاقات عجیب و غریبی برای رسیدن به یک هدف بزرگ می‌شود. سودابه بیضایی، امیررضا دلاوری، حمید ابراهیمی، آرزو تاج نیا، ابوالفضل همراه، مهدی عقاید معنوی محمدپور، ایوب افشار و جمعی از هنرمندان بومی استان سیستان و بلوچستان از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند. این اثر سینمایی سومین اثر سینمایی حسین ریگی بعد از “هوک” و “لیپار” است و در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر حضور خواهد داشت. “میرو” در سانس دوم روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه در خانه جشنواره (برج میلاد) به نمایش درخواهد آمد. بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد سینمایی فارابی سرمایه گذاران اثر سینمایی سینمایی “میرو” هستند و سعید الهی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد. در آستانه نمایش در جشنواره نخستین تیزر از این اثر سینمایی سینمایی نیز منتشر شد.


دریافت
20 MB

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی پروژه، اثر سینمایی سینمایی «میرو» به کارگردانی حسین ریگی و تهیه‌کنندگی سعید الهی روایت خیالی زندگی پر فراز و نشیب پسری بلوچ به نام «میرو» است که درگیر اتفاقات عجیب و غریبی برای رسیدن به یک هدف بزرگ می‌شود. سودابه بیضایی، امیررضا دلاوری، حمید ابراهیمی، آرزو تاج نیا، ابوالفضل همراه، مهدی عقاید معنوی محمدپور، ایوب افشار و جمعی از هنرمندان بومی استان سیستان و بلوچستان از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.

این اثر سینمایی، سومین اثر سینمایی حسین ریگی بعد از «هوک» و «لیپار» است و در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره اثر سینمایی فجر حضور خواهد داشت.

براساس قرعه‌کشی انجام شده، «میرو» در سانس دوم روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه در خانه جشنواره (برج میلاد) به نمایش درخواهد آمد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد سینمایی فارابی سرمایه گذاران اثر سینمایی سینمایی «میرو» هستند و سعید الهی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

در آستانه نمایش در جشنواره نخستین تیزر از این اثر سینمایی سینمایی نیز منتشر شد.


اثر سینمایی سینمایی “میرو” به کارگردانی حسین ریگی و تهیه‌کنندگی سعید الهی درباره زندگی پسری به نام “میرو” است. این اثر سینمایی داستانی پر از فراز و نشیب است که درگیر اتفاقات عجیب و غریبی برای رسیدن به یک هدف بزرگ می‌شود. بازیگران این اثر سینمایی شامل سودابه بیضایی، امیررضا دلاوری، حمید ابراهیمی، آرزو تاج نیا، ابوالفضل همراه و مهدی عقاید معنوی محمدپور است. “میرو” سومین اثر سینمایی سینمایی حسین ریگی است و در جشنواره اثر سینمایی فجر حضور خواهد داشت. این اثر سینمایی در سانس دوم روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه در خانه جشنواره به نمایش در خواهد آمد. بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد سینمایی فارابی سرمایه گذاران این اثر سینمایی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *