فراخوان چهارمین دوره هفته صحنه نمایش موسسه آموزش عالی آثار خلاقانه منتشر شد

انتشار فراخوان چهارمین دوره‌ هفته‌ تئاتر دانشگاه هنر

0 نظر


چهارمین دوره‌ هفته‌ صحنه نمایش موسسه آموزش عالی آثار خلاقانه تهران پس از حدود ۱۰ سال برگزار خواهد شد. این جشنواره با هدف فراهم کردن فرصتی برای شکوفایی دانشجویان موسسه آموزش عالی‌های مختلف و گسترش ارتباط‌های بین‌دانشگاهی برگزار می‌شود. هفته‌ صحنه نمایش در دو بخش اصلی و رقابتی و بخش غیررقابتی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند ایده‌ها و آثار خود را به اجرا درآورند. متقاضیان می‌توانند تا مطالعات تاریخی ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ آثار خود را ارسال کنند و هیات انتخاب پس از بررسی، آثار برگزیده را اعلام خواهد کرد. این جشنواره بر خلاقیت، پویایی و ایده‌های نو تأکید دارد و شرایط و قوانین مربوط به شرکت در آن در سایت https://Theatreweek.art در دسترس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، چهارمین دوره‌ هفته‌ صحنه نمایش موسسه آموزش عالی آثار خلاقانه تهران پس از حدود ۱۰ سال برگزار می‌شود. هدف این جشنواره فراهم کردن فرصتی‌ است تا جانی نو به فضای رخوت‌زده‌ صحنه نمایش دانشگاهی بدمد و امکانی برای شکوفایی دانشجویان موسسه آموزش عالی‌های مختلف و گسترش ارتباط‌های بین‌دانشگاهی فراهم شود.

هفته‌ صحنه نمایش در ۲ بخش برگزار خواهد شد؛ بخش اصلی یا رقابتی که بین‌دانشگاهی‌ است و امکان شرکت در آن برای دانشجویان تمام موسسه آموزش عالی‌ها میسر است و بخش غیررقابتی که مختص دانشجویان موسسه آموزش عالی آثار خلاقانه تهران است. آثار در ۲ بخش محیطی و صحنه‌ای به اجرا درخواهند آمد. بدین ترتیب شرکت‌کنندگان امکانات متنوعی برای به اجرا درآوردن ایده‌هاشان خواهند داشت.

این جشنواره بر خلاقیت، پویایی و ایده‌های نو تأکید دارد؛ بهره‌گیری از امکانات فضاهای اجرایی و نیز امکانات جانبی‌ که جشنواره در اختیار شرکت‌کنندگان می‌گذارد (کارگاه‌ها، منتورهای باتجربه و جلسات نقد و بررسی)، بستر مناسبی برای ساختن اجراهایی در راستای هدف جشنواره، مهیا می‌کند.

متقاضیان شرکت در چهارمین دوره‌ هفته‌ صحنه نمایش می‌توانند تا مطالعات تاریخی ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ آثار خود را به دبیرخانه‌ جشنواره ارسال کنند. هیات انتخاب پس از بررسی، آثار برگزیده را اعلام خواهد کرد تا گروه‌های اجرایی رسماً فعالیت خود را در جشنواره آغاز کنند. شرکت‌کنندگان می‌توانند برای آگاهی بیش‌تر از روند و شیوه‌ برگزاری جشنواره بخش «شرایط و قوانین» و نیز فایل پی‌دی‌اف «فراخوان جشنواره» را در سایت جشنواره https://Theatreweek.art مطالعه کنند.


دوره هفته صحنه نمایش موسسه آموزش عالی آثار خلاقانه تهران برگزار می‌شود. می‌خواهد فرصتی برای جانی نو به فضای رخوت زده صحنه نمایش دانشگاهی فراهم کند و ارتباط‌های بین‌دانشگاهی را گسترش دهد. این جشنواره بر خلاقیت، پویایی و ایده‌های نو تأکید دارد. شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را ارسال کرده و در اجراهایی با استفاده از امکانات فضای اجرایی و جلسات نقد و بررسی شرکت کنند. تا مطالعات تاریخی ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ متقاضیان می‌توانند آثار خود را ارسال کنند و پس از بررسی، آثار برگزیده اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *