افزایش برنامه‌ریزی مالی به عنوان مهمترین اولویت نمایندگان/ قدردانی از تئاترها

افزایش بودجه مهم‌ترین اولویت نمایندگان باشد/ قدردانی از تئاتری‌ها

0 نظر


در یک حرف از زبان کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت میراث و ارشاد اسلامی، اعلام شد که هنرمندان صحنه نمایش به شرکت در رأی‌گیری پارلمان و مجلس خبرگان دعوت شده اند و او از حضور پرتعداد آنها در رای گیری واقع در تالار وحدت تهران قدردانی کرد. نظری بیان کرد که امیدوار است نمایندگان انتخاب شده، برنامه‌ریزی مالی مناسبی برای تقویت صحنه نمایش تعیین کنند و از حضور هنرمندان در رأی‌گیری حمایت کنند. او همچنین بر این باور است که تعداد زیادی از هنرمندان و ذی نفعان حوزه صحنه نمایش اهمیت بالایی به این موضوع می‌دهند و امیدوار است نمایندگان منتخب بیشتر به این موضوعات توجه کنند و برنامه‌ریزی مالی صحنه نمایش را تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور ، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت میراث و ارشاد اسلامی با حضور در محل صندوق سیار مستقر در تالار وحدت تهران از هنرمندان صحنه نمایش برای شرکت در رأی‌گیری پارلمان و مجلس خبرگان دعوت کرد.

وی در گفت‌گو با خبرنگار دیجیاتور ضمن قدردانی از حضور پرتعداد اصحاب میراث و آثار خلاقانه در محل ویژه رای گیری که به میزبانی تالار وحدت تهران برگزار شد، توضیح داد: خوشبختانه اتفاق بسیار خوبی امروز افتاد و ما شاهد حضور تعدادی زیادی از هنرمندان و خانواده های محترمشان برای حضور در رأی‌گیری بودیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت میراث و ارشاد اسلامی درباره مهم ترین مطالبه تئاتری ها از نمایندگان منتخب تصریح کرد: ما امیدواریم نمایندگان محترمی که به واسطه رای مردم به پارلمان راه پیدا می کنند، برای صحنه نمایش ردیف برنامه‌ریزی مالی مناسبی را مشخص کنند.

وی در پایان بیان کرد: هم اینک تعداد ذی نفعان حوزه صحنه نمایش حدود ۵۰ هزار نفر را تشکیل می دهند بنابراین انتظار می رود که نمایندگان راه یافته، صحنه نمایش را تقویت کنند و همین طور که می بینید اهالی صحنه نمایش امروز هم تلاش کردند تا با حضور موثر خود از رأی‌گیری حمایت کنند. امیدوارم نمایندگان منتخب به این موضوعات مهم در حوزه برنامه‌ریزی مالی صحنه نمایش توجه بیشتری کنند.


هنرمندان صحنه نمایش به رأی‌گیری از میزبانی تالار وحدت حضور پرتعداد داشتند. امیدواریم نمایندگان منتخب برای صحنه نمایش برنامه‌ریزی مالی مناسبی تخصیص دهند. زیادی از هنرمندان و خانواده هایشان در رأی‌گیری شرکت کردند. تعداد ذی نفعان حوزه صحنه نمایش حدود ۵۰ هزار نفر است. اهالی صحنه نمایش با حضور خود از رأی‌گیری حمایت کردند. امیدوارم نمایندگان به برنامه‌ریزی مالی صحنه نمایش توجه بیشتری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *