معرفی مطالعات تاریخی تشییع جنازه جمشید جم

اعلام تاریخ مراسم خاکسپاری مرحوم جمشید جم


در متن فوق آمده است که مراسم تشییع و خاکسپاری جمشید جم، خواننده پیشکسوت هنر صوتی تحول اساسی، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می‌شود. همچنین اعلام شده است که برای این هنرمند فقید یک مراسم یادبودی نیز در نظر گرفته شده و جزئیات آن در آینده اطلاع‌رسانی می‌شود. همچنین ذکر شده است که جمشید جم، در روز چهارشنبه ۱۱ بهمن به دلیل ایست قلبی فوت کرده است.

به گزارش خبرنگار دیجیاتور، مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری مرحوم جمشید جم خواننده پیشکسوت هنر صوتی تحول اساسی ساعت ۱۰ صبح روز جمعه سیزدهم بهمن در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام همسر مرحوم جمشید جم، مراسم یادبودی هم برای این هنرمند فقید در نظر گرفته شده که به زودی درباره مطالعات تاریخی و مکان برگزاری آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جمشید جم خواننده باسابقه کشورمان در عرصه هنر صوتی تحول اساسی شامگاه روز چهارشنبه ۱۱ بهمن بر اثر ایست قلبی در منزل خود درگذشت.


مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری مرحوم جمشید جم در هنرمندان بهشت زهرا برگزار می‌شود. همسر مرحوم نیز مراسم یادبودی برای او برنامه‌ریزی کرده است. جمشید جم خواننده پیشکسوت هنر صوتی تحول اساسی در یک ایست قلبی درگذشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *