نمایشی به نام “مرگ گرم” در تالار مشاهیر صحنه نمایش شهر برگزار می‌شود.

اجراخوانی «مرگ گرم» در تالار مشاهیر تئاتر شهر

0 نظر


اجراخوانی کنسرت-نمایش “مرگ گرم” با نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عطایی فر، به مدت سه روز در تالار مشاهیر صحنه نمایش شهر برگزار می‌شود. این اثر به ترتیب حضور بازیگرانی همچون زری اماد، علی حیدری، محسن زرآبادی و … روایت می‌کند و در طول دهه‌های چهل تا ۹۰ رخدادهای مهم آن را به صورت نوستالژیک به تصویر می‌کشد. این اجراخوانی در دوران همه‌گیری بیماری همه‌گیر با شرایط بهداشتی فراهم در سالن قشقایی صحنه نمایش شهر برگزار شده است و علاقه‌مندان می‌توانند در مطالعات تاریخی ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه به تماشای آن بنشینند.

به گزارش دیجیاتور، اجراخوانی کنسرت-نمایش «مرگ گرم» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ‌عطایی ‌فر به مدت سه روز در تالار مشاهیر صحنه نمایش شهر اجرا خواهد شد.

(به ترتیب خوانش) زری ‌اماد، محسن ‌زرآبادی، علی حیدری، مهتاب ‌باجلان، دانیال ‌بلوری، محمدهادی ‌عطایی، محمدباقر صفانور، حسین ‌میرزاییان، محمدرضا ‌عطایی ‌فر، النا ‌مکاری، علی ‌یعقوب‌زاده و ویدا ‌آرایی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نمایش «مرگ گرم» با اجرای پنچ اپیزود روایت خیالی‌گو، از دهه چهل آغاز و تا دهه ۹۰ ادامه پیدا می‌کند و رخدادهای مهم آن را به صورت نوستالژیک روی صحنه می‌آورد.

این اثر در دوران همه‌گیری بیماری همه‌گیر، در سالن قشقایی تئاترشهر ۴۰ شب به اجرا درآمد.

علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۰ تا ۲۲ دی‌ ماه ساعت ۱۸ به تماشای این اجراخوانی بنشینند.


کنسرت-نمایش “مرگ گرم” به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عطایی فر در تالار مشاهیر صحنه نمایش شهر اجرا می‌شود. بازیگران این اثر نمایشی شامل: زری اماد، محسن زرآبادی، علی حیدری، مهتاب باجلان، دانیال بلوری، محمدهادی عطایی، محمدباقر صفانور، حسین میرزاییان، محمدرضا عطایی فر، النا مکاری، علی یعقوب زاده و ویدا آرایی هستند. نمایش “مرگ گرم” پنچ اپیزود روایت خیالی‌گو را به تصویر می‌کشد و در بازه زمانی از دهه چهل تا دهه ۹۰ ساخت و ساز می‌شود. این اجرا در سالن قشقایی تئاترشهر ۴۰ شب اجرا شده است. علاقه‌مندان می‌توانند در مطالعات تاریخی ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه ساعت ۱۸ به تماشای این اجراخوانی بنشینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *