برگزاری آیین تودیع و معارفه سازماندهی دفتر هنر صوتی وزارت ارشاد

آیین تودیع و معارفه مدیریت دفتر موسیقی وزارت ارشاد برگزار شد


مراسم تودیع و معارفه مدیر کل دفتر هنر صوتی معاونت هنری وزارت میراث و ارشاد اسلامی با حضور محمود سالاری معاون وزیر در امور هنری در سالن جلسات دفتر هنر صوتی برگزار شد. در این مراسم، محمود سالاری با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی‌داشت شهدای تحول اساسی، به آقای اله یاری تشکر کرد و از حضور ایشان در بنیاد رودکی دعوت کرد. سالاری همچنین درباره دوره مدیریتی اله‌یاری صحبت کرد و از حضور امیرحسین سمیعی به عنوان مدیر کل جدید دفتر هنر صوتی خرسندی ظاهر کرد و امیدواری خود را برای دوره جدید ابراز کرد. همچنین، محمد اله‌یاری و امیرحسین سمیعی نیز در سخنان خود به تجربیات و نگرانی‌هایشان در سازماندهی دفتر هنر صوتی اشاره کردند و تشکر کردند. در پایان مراسم، هدیه‌یی از سوی معاونت هنری به محمد اله‌یاری داده شد و حکم سمیعی به او اعطا شد.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی معاونت هنری، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل دفتر هنر صوتی معاونت هنری وزارت میراث و ارشاد اسلامی با حضور محمود سالاری معاون وزیر در امور هنری، در سالن جلسات دفتر هنر صوتی برگزار شد.

محمود سالاری معاون هنری وزیر در ابتدای جلسه با گرامی‌داشت شهدای گرانقدر تحول اساسی به ویژه حاج قاسم سلیمانی و شهید سید رضی موسوی، میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک گفت.

معاون هنری وزیر درباره دوره مدیریتی اله‌یاری بیان کرد: به آقای اله یاری خدا قوت می‌گویم زیرا در دوران تصدی دفتر هنر صوتی، فراز و نشیب های فراوانی را تحمل کرد و در مواجهه با جریان‌های گوناگون، حوزه هنر صوتی را با صبر و درایت سازماندهی کرد. دفتر هنر صوتی در مجموع دوره خوب و کارنامه قابل قبولی را خصوصاً با توجه به شرایط گوناگون داشت. همین طور از حضور آقای اله یاری در بنیاد رودکی خرسندم و از او دعوت می‌کنم که در کنار معاونت هنری و در جلسات آن حضور داشته باشند.

سالاری همچنین در مورد امیرحسین سمیعی به عنوان مدیر کل جدید دفتر هنر صوتی گفت: از حضور آقای سمیعی در سمت سازماندهی دفتر هنر صوتی نیز خوشحال هستم که خود اهل هنر صوتی و از خانواده آن است و حدود و ثغور آن را می‌داند و سال‌هاست در آن فعالیت می‌کند. امیدوارم دوره جدید نیز پرقدرت و عالی به سرانجام برسد.

محمد اله یاری نیز در سخنان خود بیان کرد: هر موقفی یک ابتلایی و یک ورود و خروجی دارد که حکایتش آیه رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَ أَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ است. امروز نیز در یک‌ موقف جدید قرار گرفته‌ام. همیشه در این موقف‌ها نگرانی‌هایی دارم؛ زمانی که در ابتدای کارم در دفتر هنر صوتی بودم برای سازماندهی هنر صوتی کشور نگرانی‌هایی داشتم و امروز نیز در ابتدای کارم در بنیاد رودکی نگرانی‌های دیگری را دارم اما به لطف خدا و با همراهی و همکاری دوستان و هنرمندان این دوران نیز طی شد و امیدوارم با توکل بر خدا این دوران نیز به خوبی طی شود.

وی بیان کرد: ۴ سال و نیم از حکومت گذشته تا این حکومت، مدیر دفتر هنر صوتی بودم. از آقای سالاری تشکر می‌کنم که در ابتدای حکومت سیزدهم به من اعتماد کردند در حالی که حق حکومت این بود که سازماندهی دفتر هنر صوتی عوض شود اما به من اعتماد کردند. آقای سمیعی نیز در حوزه هنر صوتی از من جلوتر است چون اهل آثار خلاقانه است و قطعا دفتر هنر صوتی با حضور ایشان سرعت بهتری را طی خواهد کرد و برای ایشان نیز آرزوی موفقیت دارم. حتما در کنار معاونت هنری باقی می‌مانم چراکه رودکی جزو بدنه معاونت است.

آیین تودیع و معارفه مدیریت دفتر موسیقی وزارت ارشاد برگزار شد

سمیعی نیز در سخنانی بیان کرد: خوشحالم که در کنار دوستان و همکارانی هستم که در زمینه آثار خلاقانه با سابقه و فعال هستند. از اعتمادی که آقای سالاری معاون محترم هنری به من کردند، تشکر می‌کنم. باید در مورد دوره فعالیت آقای اله‌یاری این نکته را بگویم که بدنه هنر صوتی از تدبیر و درایت آقای اله‌یاری رضایت داشت. واقعیت این است که دسترسی به این سطح از ثبات در فضای هنر صوتی دشوار است. امیدوارم من نیز بتوانم این مسیر را ادامه بدهم و از کمک و راهنمایی های ایشان بهره‌مند شوم و این ثبات را در نهایت در جهت اهداف آثار خلاقانه تحول سیاسی به بار بنشانم.

در انتهای این جلسه نیز هدیه‌ای از سوی معاونت هنری به محمد اله‌یاری تقدیم و حکم سمیعی نیز به وی اعطا شد.


مراسم تودیع و معارفه مدیر کل دفتر هنر صوتی معاونت هنری وزارت میراث و ارشاد اسلامی با حضور محمود سالاری معاون وزیر در امور هنری، در سالن جلسات دفتر هنر صوتی برگزار شد. محمود سالاری معاون هنری وزیر در ابتدای جلسه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک گفت. معاون هنری وزیر درباره دوره مدیریتی اله یاری صحبت کرد و از حضور آقای اله یاری در بنیاد رودکی و دعوت او به حضور در جلسات معاونت هنری خرسند شد. همچنین از حضور آقای سمیعی در سمت سازماندهی دفتر هنر صوتی خوشحال شد و امیدواری را برای دوره جدید بیان کرد. محمد اله یاری نیز در سخنان خود به ارادت خود نسبت به کار بوده و تشکر کرد. او از آقای سالاری که در ابتدای حکومت سیزدهم به او اعتماد کرد در حالی که اصلاحات حکومت اعتماد کردند، تشکر کرد. همچنین به امید موفقیت آقای سمیعی در سازماندهی دفتر هنر صوتی اشاره کرد. سمیعی نیز خوشحالی خود را بیان کرد و از آقای سالاری برای اعتماد به او تشکر کرد. او همچنین ثبات در فضای هنر صوتی را مورد تحسین قرار داد و امیدواری را بیان کرد که بتواند این ثبات را در جهت آثار خلاقانه تحول سیاسی به بار بنشاند. در انتهای جلسه هدیه‌ای به اله یاری تقدیم شد و حکم سمیعی به وی اعطا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *