“آپاراتچی” به مراحل پایانی فنی رسیده است و عکس اولیه منتشر شد.

«آپاراتچی» به مراحل پایانی فنی رسید/ انتشار اولین عکس


اثر سینمایی سینمایی “آپاراتچی” به کارگردانی علی طاهرفر، روایت خیالی یک نقاش ساختمان عاشق هنر هفتم را روایت می‌کند که به ساخت و ساز چند اثر سینمایی کوتاه موفق شده‌است و در آرزوی ساخت نخستین اثر سینمایی سینمایی خود است. این اثر سینمایی بر اساس اثر ادبی “آپاراتچی” نوشته روح‌الله رشیدی ساخته شده و روایت خیالی آن در شهر تبریز در سال‌های ابتدای دهه ۶۰ روایت می‌شود. “آپاراتچی” توسط بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه سینمایی اندیشه و آثار خلاقانه “ماه” تهیه شده و بازیگرانی مانند تورج الوند، فاطمه مسعودی‌فر، رضا ناجی، هومن برق‌نورد، بهنام تشکر و امید روحانی در آن ایفای نقش کرده‌اند. بازیگران دیگر اثر سینمایی شامل وحید مبصری، امین گلستانه، حسین عابدینی و ولی فروتن هستند.

به گزارش دیجیاتور به نقل از ارتباطات سازمانی بنیاد سینمایی فارابی،‌ اثر سینمایی سینمایی «آپاراتچی» که به کارگردانی علی طاهرفر که پاییز امسال جلوی دوربین رفته بود، دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ هنر هفتم را روایت می‌کند که با اشتیاق تمام موفق به ساخت و ساز چند اثر سینمایی کوتاه شده و در آرزوی ساختن نخستین اثر سینمایی سینمایی خودش است.

این اثر سینمایی با نگارش حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان برداشتی آزاد از اثر ادبی «آپاراتچی» نوشته روح‌الله رشیدی است که رویدادهای آن در اوایل دهه ۶۰ شهر تبریز می‌گذرد.

این اثر محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه سینمایی اندیشه و آثار خلاقانه «ماه» به تهیه‌کنندگی سجاد نصراللهی است.

تورج الوند، فاطمه مسعودی‌فر و رضا ناجی در کنار بازیگرانی چون هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، امید روحانی و علیرضا استادی در این اثر سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

وحید مبصری، امین گلستانه، حسین عابدینی و ولی فروتن از دیگر بازیگران این اثر سینمایی سینمایی هستند.


اثر سینمایی سینمایی “آپاراتچی” روایت خیالی یک نقاش ساختمان است که عاشق هنر هفتم است. او موفق به ساخت و ساز چند اثر سینمایی کوتاه شده و در آرزوی ساختن نخستین اثر سینمایی سینمایی خودش است. این اثر سینمایی برداشتی آزاد از اثر ادبی “آپاراتچی” نوشته روح‌الله رشیدی است و رویدادهای آن در اوایل دهه ۶۰ شهر تبریز رخ می‌دهد. “آپاراتچی” محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه سینمایی اندیشه و آثار خلاقانه “ماه” است و تهیه‌کنندگی آن توسط سجاد نصراللهی انجام شده است. در این اثر سینمایی بازیگرانی مانند تورج الوند، فاطمه مسعودی‌فر و رضا ناجی و همچنین هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، امید روحانی و علیرضا استادی نیز حضور دارند. امین گلستانه، حسین عابدینی و ولی فروتن نیز از دیگر بازیگران این اثر سینمایی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *